sobota, 4 maja 2019

Wielkanocna frywolitka- podsumowanie

Nim przejdę do podsumowania to chciałabym podziękować wszystkim którzy w jakikolwiek sposób przyłączyli sie do pomocy Filipowi i Milence (klik) i zachęcić do wzięcia udziału w akcji u Justynki. Potrzebne są kocyki i czapeczki dla małych Pigmejczyków (klik)
Czasami nie trzeba wiele ,aby okazać wielką pomoc potrzebującym

Nim zaproszę Was do podsumowania to zapraszam na kolejny miesiąc zabawy do Justynki (klik)
Muszę przyznać że temat mnie rozbawił i zapewnienia Justynki, że nie ma podtekstu politycznego jakoś mi nie przeszkodził:D




W podsumowaniu, jak zawsze powstały piękne prace, które przedstawiam prace według kolejności dodawania
 Terenia
Marylka

Splocik
i tutaj
Agnieszka
Karolina
Iwonka
Justynka
i moja praca



Miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

24 komentarze:

  1. Bardzo piękne prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace wszystkie mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Uwielbiam je wszystkie razem podziwiać w naszych podsumowaniach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te frywolitki są cudne. Za każdym razem się nimi zachwycam.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. niezmiennie podziwiam frywolitkowe cuda. Jesteście wszystkie niesamowite. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te cuda z frywolitki.

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, znów tylko podziwiać mogę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne frywolitki, zawsze podziwiam ten kunszt i precyzję.
    Uściski, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przespałam tą frywolną Wielkanoc, ale i beze mnie kolekcja piękna:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Wasze prace:))zajączek z frywolitki od Agnieszki cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam frywolitkowe prace. Powstały piękne ozdoby.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace piękne, to już chyba norma :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczności!
    co jedna to ładniejsza, zdolniachy!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności Reniu powstały . Frywolne jajeczka cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace piękne,ale zajączek podbił moje serducho,cudny jest.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te frywolitkowe prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wielkanocne frywolitki,zebrane w całość robią wrażenie :)
    Dziękuję Reniu za piękne podsumowanie i kolejny miesiąc zabawy :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace! Frywolitka jest wszechstronna, można z niej zrobić ozdobę, ale również udekorować nią kartkę 😊 Super, dziewczynki 😍💕

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)