sobota, 16 marca 2019

Jajo w palecie

Tak sie zastanawiam, czy Ania doszła do wniosku, ze to jednak kura była pierwsza? czy tylko tak sie poukładały zadania :)
http://iwanna59.blogspot.com/2019/01/wielkanoc-z-paleta-kolorow.html

Nie wiem jak Wy ale te ograniczenia kolorystyczne zmuszają do myślenia, a że ja z ograniczeniami mam ciężko to i kartki powstają bardzo powoli.
Ta zielona powstała jeszcze w styczniu, pomyliłam dodatkowe zadania, druga powstała bo chciałam zobaczyć efekt, który mignął mi na Pinterst, a kolejna bo trzeba było coś zrobić z jajami, a tak mogą leżeć do przyszłego roku i ostatnia, bo mnie te zajączki zauroczyły:)
Kolorystyka utrzymana w palecie, choć jak to ja pograłam trochę odcieniami

 przeszycia chyba zostaną ze mną na długo;) odcienie brązu, zieleni i odrobina białego




 odcienie brązu, zielony i żółty ( tło złote mam nadzieję, że się zalicza ;)
następna powstała z środkowych jajeczek


odcienie niebieskiego i złoty zaliczyłam do żółtego, ale i jako odcień brązu chyba też może być:)

i ostatnia z zajączkami
biały, brąz i szary z odrobiną różu:)
i jeszcze kolaż

Na koniec jeszcze raz podziękuję Reni (klik) u której wygrałam candy i dotarła do mnie ogromna paka a w niej same cudne przedmioty z gilotynką w roli głównej:)


Reniu dziękuje  ❤️❤️❤️
Bardzo dziękuje za wasze komentarze i za to ze jesteście.
Miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

30 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Reniu! Najbardziej spodobała mi się ta z "potrójnym" jajem - super efekt.
    Gratuluję Ci wygranej, cudny prezent dostałaś.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wszystkie kartki, ale te ze "środkowych jajeczek chyba najbardziej, zarówno ta z niebieskim tłem, taka oszczędna w formie, jak i ta z wykorzystanie kalki. Fajny efekt daje ta kalka i chyba śmielej zacznę także po nią sięgać. Śliczne prace. Prezent bardzo fajny dostałaś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są śliczne :)). Gratuluje wygrania candy, piękne prezenty otrzymałaś :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu ale się namarudziałaś ... a takie fajne kartki zrobiłaś. Wszystkie extra ale ta z potrójnym jajem i wytłaczanymi wzorkami na zającach jest moja faworytka. Na pocieszenie ograniczenia kolorystyczne jeszcze tylko jeden miesiąc :-)
    Nie wyobrażam sobie pracy bez gilotyny więc prezencik w Candy prima sort !!
    Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki, podobają mi się wszystkie, ale ta z kalką szczególnie. Piękny prezent Renia Reni przygotowała. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki przygotowałaś! Prezent rewelacyjny, gratuluję!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu nie rozumiem dlaczego tyle narzekasz. Karteczki są rewelacyjne i bardzo pomysłowe. Kalka to strzał w dziesiątkę. Fajny efekt. Karteczka z zajączkami super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, niebanalne karteczki!!! Gratuluję niespodzianki, mnie też zachwyciła! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczki przeróżnie ciekawe:)
    dziękuję raz jeszcze za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki !
    Mnie najbardziej zachwyciły te z zającami w tle i te potrójne jajowe :-)
    Gratuluję wygranej :-) nie posiadam gilotyny, nic więcej nie zmieści się na moim biurku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Jakie piękne świąteczne kartki. Pomysłowe i rewelacyjnie skomponowane detale.
    Prezent bardzo przydatny, szczególnie podczas tworzenia papierowych prac. Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie karteczki są bardzo śliczne i urokliwe. Piękne rzeczy wygrałaś w candy u Reni - gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, ciekawie wykonane kartki! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki! Niekonwencjonalnie podeszłaś do tych zajączków - podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki, no dosłownie każda ma w sobie to coś i każda mi się podoba... najpiękniejszej wybrać nie umiem :-)
    Gratuluję wygranej w candy - wypasiona nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne kartki! bardzo pomysłowe i pięknie wykonane! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, prześliczne i bardzo smakowite karteczki. Ta z tunelowym jajem, w którym kryją się zajączki zauroczyła mnie szczególnie.
    Gratuluje wygranej, gilotyna jest super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na nic narzekanie, kartki są śliczne i już :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te karteczki. Jeszcze trochę do świąt, a Ty jesteś już w pełni przygotowana :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Co nagle, to po diable, poza tym myślenie trzeba trenować co by nam sie za szybko szare komórki nie rozleniwiły;-) Świetne karteczki Reniu, jajka za "firanką" uwiodły mnie najbardziej, świetny pomysł! Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę Reniu,kto by pomyślał ,że my które mówiłyśmy kiedyś " kartki to nie nasza bajka ",nagle tak Cię pochłoną ,natchną taką weną .Po prostu zachwycasz nimi,są przecudne a Ty jak widzę nadal w pełni sił ciągniesz oba blogi dalej.Podziwiam kochana,pozdrawiam i buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu karteczki są piękne i bardzo pomysłowe.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wielkanocne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczki są przepiękne :) Gratulacje nagrody

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się Twoje karteczki Reniu. Są delikatne i takie najbardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu bardzo mi sie podobaja te Twoje karteczki, widac ze przemyslane i dopracowane jak nalezy!!! Brawo!!! I gratuluje wygranej, swietna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)