środa, 6 marca 2019

Podsumowanie lutowych serduszek

Dzisiaj będzie króciutkie podsumowanie lutowych serduszek w naszej zabawie "Polszczyzna i rękodzieło" powstało 35   prac- różnych ale wszystkie piękne, zresztą zobaczcie same
Ania , Sady Sana  Małgosia, Hubka, Renia, Małgosia, Małgosia X


Tina,    Splocik  ,  i tu również Splocik:), Iwona, Beva, Hania, Ania

 OlaK, Wielkie Małe Pasje, Marylka, Sady Sana, Agatka, Carediem, Basia


Małgorzata Zoltek,   ponownie MałgosiaViola , CarpediemJustynka

Agatka, Ewninka, Alinka , Zofiko, Mięta, Sandy Sana, i moje prace

Prawda ze pięknie serduszka  wkomponowują sie w nasze rękodzieło?!Mam nadzieję, ze nikogo nie pominęłam- jak coś to krzyczcie
Jeszcze tylko kilka zdań o zadaniu na marzec- widziałam, ze kilka z Was ma z nim problem, Kochane to tylko zabawa, przygotowujecie tak jak czujecie i dobrze sie bawicie- żadnej pracy nie będę usuwać czy kwestionować, interpretacja to bardzo indywidualna sprawa i z to jak z gustem- z nimi sie nie dyskutuje:)
Pozdrawiam serdecznie i do zaś;D

No cóż, jednak mam jakiegoś chochlika w lapku, bo niektóre zdjęcia znikają
Umknęła mi praca Marysi z bloga "Stop Chwilka"(klik) za co jeszcze raz przepraszam i czym prędzej się poprawiam

20 komentarzy:

  1. Serduszkowy zawrót głowy :))) Dziękuje za tą wspaniałą zabawę :) Już szykuję prace na marcowe zadanie :). Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle pięknych prac powstało,każda ma swój urok i zrobiona z sercem :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszkowy temat zawsze jest wdzięczny. :)
    Powstały piękne prace. :)
    Ja zrobiłam jeszcze żółte serduszka filcowe, ozdobione serduszkami frywolitkowymi i szydełkowymi, ale one były na akcję "dla Owsiaka" i nie zgłosiłam ich do tej zabawy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne serca,zdolne te nasze dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne serduszka, a niektóre bardzo oryginalne i nieoczywiste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ogrom przepięknych prac - podziwiam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe serduszkowe prace powstały! Wiele inspiracji na przyszłość.
    Pozdrawiam i dziękuję za takie świetne podsumowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu ale cudowna galeria .. Normalnie jestem zauroczona wszystkim serduszkami cuda dziewczyny zrobiły. Tyla technik i inspiracji. Dziękuje za zabawę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza sercowa galeria !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle miłości w jednym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, piękna serduszkowa galeria. Myślę, że i filipków nie zabraknie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie. Prace przepiękne. Gratuluję nam wszystkim. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace moich koleżanek, ale moich serduszek brak. Linkowałam dwa razy, bo ten pierwszy link był pomyłką.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu pobierałam,niw wiem jak to sie stało - popołudniu poprawie.
    Przepraszam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zestawienie:):)wspaniałe prace :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace, brawa dla wszystkich! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna galeria serc pełna niezwykłych inspiracji!
    Miłego weekendu Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam wszystkie dziewczyny i ich ogromne talenty. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie serduszkowo, romantycznie <3 a na marzec pracę już mam, ale wstawię ją dopiero pod koniec miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)