sobota, 10 listopada 2018

Listopadowe "Szyje Sobie"

Ale w pierwszej kolejności podziękuję w imieniu swoim i Lili za każdy 1% który nam ofiarowałyście- jak pisałam dla nas to ogromne wsparcie, a jak już czytałam Wasze komentarze pod poprzedmini postem to poczułam spokój i wierzę, ze uda nam sie po raz kolejny.
Dziekuje serdecznie za Wasze wielkie serducha.


Pomalutku zaczynamy przygotowywać się do świąt Bożego Narodzenia i taki też temat będzie na  dwa miesiące.
Dla zainteresowanych będzie też zadanie techniczne - pasek, zaszewki, zamek kryty, lub pod jedną lub dwoma wąskimi zakładkami- czyli wstęp do szycia spódnicy lub sukienki, choć zamki kryte można też wykorzystać w spodniach.
Zadanie techniczne również na dwa miesiące!
Do zamków krytych potrzebne są jednak dodatkowe stopki- w nowszych maszynach są juz na wyposażeniu, do starszych można dokupić plastikowe, zwróćcie jednak uwagę na długość stopki

do starszych (tutaj)
do nowszych (tutaj)
jest tego dużo, ale też stopki mogą być różne- zobaczcie i porównajcie :)
Jak wszyć taki zamek?
krok po kroku
 tutaj(klik)

i tutaj(klik)
i tutaj(klik)


jeżeli się zdecydujecie jednak na wszycie z zakładkami to kursiki znajdziecie
 tutaj(klik)
tutaj z dwoma(klik)


to co prawda torba ale w spódnicy wszywa sie bardzo podobnie, tylko krócej:)
ew zdjęcia poglądowe- najłatwiejszy sposób (klik)

 no i zaszewki- niby proste, ale maja bardzo duży wpływ na dopasowanie ciuszków do naszej sylwetki
poniżej macie kursik - razem z zaszewkami świetna spódnica kopertowa, bez zamka ale bardzo łatwo można ja dopasować i uszyć bez wykroju

Tutaj (klik)
zwróćcie uwagę na wykończenie zaszewek- nie ryglowane tylko wiązane!



No i oczywiście wszelkie ozdoby świąteczne- propozycje znajdziecie pod tym linkiem(klik)
to te z ubiegłego roku, albo  tutaj (klik)
Szycie ręczne też wchodzi do naszej zabawy:)
Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie :)


17 komentarzy:

  1. To znowu się wstrzeliłaś w moje potrzeby :-) Młodzi chcę pokrowce na poduszki z fotela zapinane na zamek ... kryty :-)
    A Boże Narodzenie to mnóstwo inspiracji :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo się cieszę, dobrze wiedzieć że te moje wymysły komuś służą;D

      Usuń
    2. Reniu będzie nowa żabka na grudzień ? Nie wyrobiłam się w listopadzie :-(

      Usuń
  2. Ja popodziwiam, bo szycie mnie nie wciąga zupełnie. Wspaniale, ze inicjujesz spotkania z cyklu - spróbuj, naucz się, bo to mobilizuje osoby zainteresowane i zachęca do podjęcia wyzwania 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Szycie nie dla mnie, ale zawsze Wam kibicuję.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty się siorka ucz szyć teraz. To słowa mego brata. szkoda,że już za późno. Kibicuje jednak całym sercem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś trochę szyłam ale nie zastanawiałam się,że to było wszywanie ekspresu z zakładką ;)
    Teraz mam do uszycia pudełka do szafy i jakoś nie mogę się zebrać :(
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo interesujących inspiracji, jak zawsze jestem ciekawa co powstanie :)
    pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, uda się na pewno!
    A inspiracje chętnie pooglądałam, choć o szyciu nie mam zielonego pojęcia:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal pozostanę jako widz, chociaż te szyjątka BN kuszą, oj kuszą :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, ja zupełnie jestem lewa w takich sprawach. I dlatego podziwiam osoby, które mają ku temu talent. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również Wam pokibicuję;) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zameczków jeszcze nie wszywałam, a zakupionych kilka mam :) więc myślę, że porady się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja pięta achillesowa, bo żeby tak elegancko go wszyć do eleganckiej sukienki...to już jest wyższa szkoła jazdy ale jakoś daje radę, jest po prostu mniej "elegancko" ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu cos nie tak jest z żaba.... Linki zamieszczone nie prowadzą do postów ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko żaba zmieniła coś w ustawieniach i trwa to nieco dłużej, ale wystarczy poczekać chwilę i ładuje się odpowiednia strona:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)