niedziela, 18 listopada 2018

Bingo:)

I wszystko jasne;)
a że coś mnie zbiera i nie mam weny to i moich wywodów nie będziecie  musiały czytać- od razu przechodzę do konkretów
Znowu przygotowałam kilka kartek do Ani- reszta jednak musi poczekać na lepsze czasy:(


hm, nie wiem czy to co zrobiłam zalicza się do Shabby Chic ale ja go tak czuje więc musi być;)
a postarzane kartki to to co lubię wiec większych problemów nie było, tym bardziej że pomysł na wykorzystanie dzianiny chodził już za mną od jakiegoś czasu
Nie "szłam" po linii- wybrałam Shaby oczywiście biel, cytat sentencję i gałązkę



i moje ukochane kolory- beże i niebieskości w wszystkich odcieniach;)
a jak wyszło pozostawiam do oceny już Wam .


29 komentarzy:

  1. bardzo fajne kartki zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki powstały. Pomysł z dzianiną rewelacyjny, dla mnie shabby wypisz-wymaluj. Śliczne prace, takie delikatne, a zarazem wyraziste :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki, wszystkie bardzo mi się podobają i od razu widać, że zdecydowanie "czujesz" ten styl :) Pomysł z tą sweterkową dzianiną jest świetny, a pomponiki aż się chce pomacać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaardzo oryginalnie Reniu! Muszę przyznać, że pomysł z dzianiną jest świetny a karteczki wyszły ślicznie i niebanalnie.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i bardzo pomysłowe karteczki! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne karteczki, szczególnie ta sweterkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, super wykorzystana dzianina no i mój ulubiony biały. Jak dla mnie shabby w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu przepiękne karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu fakt niezaprzeczalny. karteczki postarzane robisz genialnie. Bardzo mi się podoba szczególnie ta z zegarem. Boska jest. Pozostałe oczywiście również piękne. Buziaczki Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się specjalnie na shabby nie znam, ale karteczki śliczne a pomysł z wykorzystaniem dzianiny rewelacyjny, od razu się robi cieplej:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzianinka idealnie pasuje do zimowych karteczek :-) Piękne są wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki Reniu,ta dzianina miło mnie zaskoczyła :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu cudowne są te kartki, takie klimatyczne, całkiem inne od standardowych. Pomysł na użycie dzianiny rewelacyjny. Ale się niesamowicie rozwinęłaś przez te trzy lata zabawy, a tak się wzbraniałaś :-). Nawet nie wiesz jak bardzo mnie to cieszy.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, przepiękne kartki zrobiłaś, trudno się nie zachwycić. Mają w sobie klimat i urok.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy bym nie pomyślała żeby użyć dzianinę do karteczek.Jednak można
    a karteczki rewelacyjne.Świetny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne karteczki Ci wyszły. I od razu święta czuć w powietrzu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne karteczki Reniu :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. "sweterkowe" kartki są super!
    oryginalny pomysł na wykorzystanie sweterka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki są świetnie wykonane i super się prezentują :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pomysłowe karteczki i wyglądają pięknie.
    Pozdrawiam cieplutko Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczne :)... świetnie to wyszło Reniu !

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pomysłowa interpretacja BINGO:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)