niedziela, 28 października 2018

Cebulki

to nasz  październikowy temat, szczegóły tutaj(klik)

temat przerobiłam 6ścio krotnie supłając identyczne śnieżynki, myślę, ze już najwyższy czas ostro wziąć się do świątecznych  przygotowań, bo choć cały rok coś przygotowywałam, to i tak okaże się że nie zrobiłam wszystkiego co zamierzałam.
Na swoje potrzeby przerobiłam ten wzór
wolę nieco delikatniejsze wzory, no i rozpiska jest mało widoczna.
A to co mi wyszło widać na zdjęciach:)







wyszły nie za duże - mają po po niecałe 7 cm średnicy i supłałam Muzą 20
Bardzo dziękuje za komentarze po kartkami i miłej niedzieli życzę- u nas niestety zimno, ciemno i mokro:(
Pocieszam sie tylko tym,że zapowiadają ciepły tydzień

Ps.
Lila bardzo dziękuje za wszystkie gratulacje- uśmiech nie schodził Jej z buzi

34 komentarze:

  1. Śliczne śnieżynki i bardzo delikatnie się prezentują w tej bieli :)
    U nas niestety też paskudna pogoda, ale mimo wszystko miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie Renatko,podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności!!! Już się pięknie prezentują na świerkowych gałązkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frywolitkowe śnieżynki są takie delikatne i eleganckie.W doadtku zrobiłas piękną aranżację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, a ilość imponująca Reniu. Taki śnieg to mógłby padać sobie cały rok:-) Mam podobne plany na dzisiejszy wieczór, ale nie wiem czy dam rade bo czas najwyższy pelargonie w ogrodzie posprzątać;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne i zachwycające śnieżynki Reniu!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne śnieżynki, piękne, a cebulki przećwiczone wielokrotnie. Będą piękną ozdobą, albo prezentem. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe śnieżynki! Pięknie wyglądają w komplecie. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, delikatne śnieżynki!!! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu, przepiękne, delikatne gwiazdeczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatne, piękne, po prostu zjawiskowe! Też troszkę zaczęłam, ale szydełkiem. Może do świąt trochę uzbieram;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje marzenie takie gwiazdki:)
    podziwiam Reniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu są cudowne te frywolitkowe gwiazdki. Pięknie ten wzorek zaadoptowałaś do swoich potrzeb.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie cebulki nie bardzo wychodzą ,ale twoje są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie "nasupłane" :) Śnieżynki jak żywe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne :) Zaczynam czuć magię świąt :P I dziwię się sobie, ze tak wcześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Frywolitki są przepiękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj zimno zimno a tu jeszcze śnieżynki ;p ale za to jakie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. O, widzę Reniu, że u Was powoli robi się już zimowy klimat. Śliczne gwiazdki Ci wyszły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wprawdzie frywolitka, to dla mnie czarna magia, ale za to oglądaczem i podziwiaczem jestem wiernym. Ślicznie śniegiem u Ciebie poprószyło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Frywolitkowe cuda, niezmiennie podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne śnieżynki:) będą cudne na choince:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne śnieżynki z cebulkami i jak ich dużo :)
    Będą cudownie wyglądać na choince. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne śnieżynki Reniu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne śnieżynki. Dla mnie najpiękniejsze są właśnie frywolitkowe:)
    Pozdrawiam ciepło.
    P.s. Z tego co pokazujesz mam tylko talerzyki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wooow, jestem pod wielkim wrażeniem. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  27. to trochę za wysokie progi na moje nogi...
    palce znaczy ;D
    ale popaczę i popodziwiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)