niedziela, 21 października 2018

Tańcowała igła z nitką ;)

no cóż, Ania kazała to się wzięłam, ale też bardzo poważnie potraktowałam słowa


"Wybierzcie sobie proste wzory, koniecznie takie, w których oprócz dziurek znajduje się schemat wyszywania poszczególnych elementów"

co będzie widać na poniższych zdjęciach;D
Co prawda mam zapisane kilka wzorów do wypróbowania, ale brak czasu skutecznie mnie powstrzymał.

Zaczęłam od dwóch wzorów, po wyszyciu stwierdziłam, że to chyba jednak nie o to chodziło i tak powstały kolejne dwie kartki z tym samym haftem- małym ale pozwolił mi wykorzystać skrapki, które miałam już od jakiegoś czasu, a brakowało na nie pomysłu.

Aniu mam nadzieję, ze wystarczy? i nie powiem nigdy więcej, bo nawet przy małym nakładzie pracy efekt jest zadowalający ( jak dla mnie) ale na ta chwilę musi wystarczyć.

Wzór znalazłam w skarbnicy zwanej Pinerest, oczywiście, ale wszystkie podpowiedzi naszych blogowych Koleżanek zapisałam i będę korzystać w przyszłości.

No to przechodzę do sedna:
papier w gwiazdki od Ani- dziękuje raz jeszcze;)
 gwiazdka ta sama, ale w tej pierwszej wycięta i naklejona na kostkach








 i te też haftowane, ale z czy matematyką mają coś wspólnego- no może niewiele ;)
ale pobawiłam się formą



 i na koniec  choinka - podobna jak ta u Oli  
tylko kolor inny i przez   to inny efekt



i to na tyle- no prawie:) 
jeszcze tylko pochwalę się, albo raczej Lila się pochwali, że zajęła 1 miejsce w konkursie ortograficznym w szkole :) 
niestety szkoła nie przygotowała nawet dyplomu, a jedynie gratulacje wysłane na Librusie i 6 z J. polskiego i 6 pkt z zachowania- szkoda



38 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Najbardziej urzekła mnie ta z choinką! ;)
    Szkoła się nie popisała - dla dzieciaków ważne są dyplomy itp., bo to namacalny dowód wygranej... Dobrze, że chociaż dwie szóstki są ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim gratuluję Lili. Szkoła się nie popisała. Jeśli nie mają na dyplom (choć przecież teraz można drukować piękne dyplomy)to po co w ogóle organizują konkursy! U nad dyplomy otrzymują za pierwsze trzy miejsca w klasowych konkursach, czasem nawet małe gadżety, a za szkolne i pozaszkolne dyplom, nagrodę książkową lub inną, w zależności czego dotyczy konkurs. Oprócz tego 6 za uczestnictwo, a następne za zajęcie miejsc od 1-3.
    Reniu, świetnie sobie poradziłaś z haftem, a karteczki wyglądają przepięknie!
    Miłego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :)
    Mam takie pytanie z innej beczki,czy żabka do "Handmade Świętuje Cały Rok",jest aktywna? Ostatni post widzę z sierpnia(chyba,że cos przegapiłam)Chciałam podpiąć czapkę dla córki a nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest, znajdziesz go tutaj
      https://reanja1.blogspot.com/2018/10/hand-made-swietuje-pazdziernik.html

      Usuń
  4. Reniu wielkie gratulacje dla Lili , a to co zrobiła szkoła to jest normalnie skandal i wstyd.
    Cieszę się że nie poddałaś się w zabawie kartkowej . W końcu kto jak nie Ty operuje doskonale igiełką. Twoje gwiazdy są cudowne, a choineczka i śnieżynka również świetnie wyszły. Jestem zachwycona Twoimi kartkami.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie
    P.S. Choineczka nie załapała się na kolaż :-),

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to raczej nie haft matematyczny ale jakby co topoprawie:)

      Usuń
    2. oczywiście że haft matematyczny, nie poprawiaj zabrałam sobie solo :-)

      Usuń
  5. Reniu, wielkie gratulacje dla Lili, a szkoła niech się wstydzi. Brawo za bardzo udane hafciki i piękne karteczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są fantastyczne. Mnie się szczególnie podoba ta z choinką ;-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te karteczki, szczególnie te z gwiazdami bardzo mi się podobają :) Już od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie żeby spróbować haftu matematycznego, ale jak zwykle czasu brakuje i też nie wiem jak się do tego zabrać (psychicznie) :-)
    Gratulacje dla Lili... tylko straszna lipa, że bez dyplomu (zwłaszcza, że dzisiaj można taki wydrukować niemal na każdej domowej drukarce). Naprawdę ciężko mi sobie wyobrazić pierwsze miejsce i brak dyplomu, ech.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prace! Podziwiam mistrzowskie wykonanie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Lili. Za pierwsze miejsce powinien być dyplom i nagroda.
    Pięknie sobie poradziłaś z haftem matematycznym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje dla Lili, zuch Dziewczyna, a szkoła niech się wstydzi. A karteczki wyszły bardzo fajnie, zwłaszcza te gwiazdki pokazują, jak ten sam wzór inaczej zrobiony daje inny, choć równie ciekawy efekt. Dobra robota Dziewczyny :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu wielkie gratulacje dla Lili-brawa brawa!!!
    Szkoda że szkoła tak postąpiła bo u nas zawsze są dyplomy za pierwsze 3 miejsca a pozostałe dzieciaki też dostają karteczki z podziękowaniem za udział i zawsze się cieszą choćby z takiego gestu a moi chłopcy każdy dyplom chowają w koszulki i pilnują.
    Co do karteczek to piękne są. Śliczne hafciki i są pięknie oprawione. Buziaki dla Was dziewczyny:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kartki. Gratulacje dla Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki i wielkie gratulacje dla Lili !!
    Podziwiam (Was obie) I pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne karteczki i gratki dla młodej:)a pani zawaliła nawet nie uszykować dyplomiku małego:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla córci! Karteczki super, ta gwiazda i choinka nie wygląda na jakąś trudną, bo ja i haft matematyczny to nieporozumienie:-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kartki! i gratulacje dla Lili:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne są te karteczki:) Gratulacje dla Lili:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla córci, a kartki są prześliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Lili :) Fajne karteczki. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Choinka, gwiazdki, fantastyczne karteczki. Podobają mi się niezmiernie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu - gratulacje dla Lili, zuch dziewczyna. Szkoda tylko, że nie otrzymała nawet dyplomu. Co do kartek to myślę, że jesteś zbyt surowa dla siebie, bo wyszły Ci cudne i bardzo oryginalne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu przede wszystkim gratulacje dla Lili... Szkoda faktycznie ze głupiego dyplomu nie przygotowali organizatorzy zawsze to pamiatka dla uczniów! ... A kartki Reniu zrobiłaś sliczne, mnie najbardziej urzekła choinka, prosta a efekt super! No i gwiazdy ciekawie wkomponowane :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla Lili! :)
    Bardzo sympatyczne kartki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem, która najładniejsza bo wszystkie mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne karteczki. Gratulacje dla Lili:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Renatko, hafciki pięknie wkomponowane w karteczki :) są super!
    Widać matematyka ci nie straszna ;)
    Gratuluję Lili! Wielkie brawo. Wielka szkoda, że szkoła nie pomyślała o dyplomie, to żaden koszt, a potrzeba tylko dobrych chęci i zrozumienia dzieci. Nie mówię o nagrodach rzeczowych, bo może i jest to trudność dla szkoły, ale dyplom?!!!
    Wstyd mi za taką oświatę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kartki!!!
    Uwielbiam haft matematyczny, bo daje wiele ciekawych możliwości. Wykorzystałaś je doskonale i uzyskałaś doskonałe efekty 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  28. Lilkę wyściskaj, wielkie brawa dla Niej. Karteczki super, zadanie pięknie wykonane, brawo Ty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Karteczki bardzo mi się podobają ach ta magia świąt ..
    Buziaki dla Lili to wspaniała wiadomość,szkoda że organizatorzy nie przewidzieli dyplomu jako dowodu uznania. Takie niby drobiazgi a cieszą i są miłym wspomnieniem, można oprawić w ramkę na pamiątkę.
    Serdeczności zostawiam najmilsze dla Ciebie i Lili.

    OdpowiedzUsuń
  30. hihi..też wybrałam najprostszy z możliwych wzór ;D
    bo technika niespecjalnie mi "leży"
    ale jak zobaczyłam jakie fajne wzory poznajdowały dziewczyny, trochę przychylniej na nią spojrzałam...i wykonałam następne kartki!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)