sobota, 14 lipca 2018

lipcowe kartki

Przygotowałam tylko na zabawę do Ani (klik) i Uli ( klik)
Mam nadzieję, ze w sierpniu przygotuję tez do Ewci i Uli, a jak nie to nadrobię we wrześniu- nie daje radę i już.
Właśnie zamknęłam wiśniowo-bananowe dżemiki (pycha) a wcześniej były agrestowo-rabarbarowe  ( też pycha) trochę musów morelowych,  papierówek i w końcu wzięły się do roboty ogórki i cukinia- mam nadzieję że zdążę jeszcze pozaprawiać przed turnusem- same widzicie, że się nie obijam ;D
a najśmieszniejsze jest to, że zapowiedziałam, ze w tym roku zaprawiam TYLKO trochę ogórków i cukinię na zupę, potem kilka słoików sosów do makaronów, no i leczo, ale jak szkoda zmarnować więc działam.

Ok, wracam do tematu
Ania kazała nam w tym miesiącu liftować kartki, chyba nie do końca zrozumiałam o co chodzi i nie do końca trzymałam się wszystkich wytycznych,

http://iwanna59.blogspot.com/2018/07/wakacyjne-kartkowanie-wytyczne-na.html

Aniu mam nadzieję, ze zrozumiesz i zaliczysz;D ale jest to mój pierwszy raz

Zosi -                                                                             moja

Uli-                                                                               moja


Lidzi-                                                                            moja

teraz jeszcze kartka w/g mapki Uli
https://kulskowo.blogspot.com/2018/07/711-kartki-bn-2018-wytycznalipiecsierpi.html


a jeszcze mam pytanie- dostajecie powiadomienia od żaby??
w ogóle coś sie ostatnio porobiło  i z bloggerem, szczególnie widać to na drugim blogu, znikło kilka gadżetów, a i nie mogę napisać komentarzy na niektórych blogach:(

Dziękuje również za Wasze serce i odzew na apel we wcześniejszym poście- pamiętajcie tu ważna jest każda złotówka( a takich wpłat jest sporo) bo gdyby każdy z nas wpłacił tylko po 1 zł polskim to cała suma byłaby juz dawno uzbierana
a i znowu bym zapomniała o kolażu :)


Buziaki przesyłam i miłego weekendu życzę
Wypoczywajcie :)

29 komentarzy:

  1. Cudnie liftujesz. Ta wg mapki też jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Reniu:) A zaprawy, które tworzysz brzmią bardzo apetycznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu aż ślinka mi leci na te dżemiki bo w takich wersjach nie jadłam nigdy:-(
    U mnie sezon na weki z ogórków dopiero się zacznie później leczo i przeciery z pomidorów i chyba na tym koniec-młodzież niestety woli marmolady i dżemy ze sklepu
    Karteczki śliczne i myślę że lift się udał wspaniale. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, fajnie liftujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu pracowita mrówka jestes !:) lifty swietne, zwłaszcza poerwszy i ostatni no i do Uli karteczka bardzo mi sie podoba :) a co do bloggera to u mnie podobnie bez powiadomień co mnie smuci bo było z nimi pewniej ! Sciskam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki przygotowałaś :)
    Ja nie dostaję powiadomień o komentarzach

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu,bardzo pracowitą osobą jesteś,zrobiłaś tyle przetworów,aż mi ślinka leci na te wspaniałości i do tego jeszcze znalazłaś czas na piękne karteczki,wszystkie są śliczne :)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki jak zawsze :)
    Ja siedzę po same uszy w przetworach, a też miałam zrobić "tylko trochę" - no ale tak jak piszesz, szkoda żeby się zmarnowało. Agrest z rabarbarem brzmi super, chyba zrobię coś takiego :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności, wszystkie piękne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne karteczki a bloger każdemu świruje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, a przetwory na pewno smakowite. A najbardziej będą smakowy zimą :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Sezon przetworów w pełni. U mnie też mnożą się słoiczki :)
    Śliczne kartki.
    Blogger ostatnio nie informuje o komentarzach.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu lifty są rewelacyjne , zwłaszcza ta pierwsza. Poradziłaś sobie wyśmienicie i nie wiem czemu miałaś jakieś obawy :-)Kartka dla Uli też wyszła rewelacyjnie .
    Dżemikami to mi smaka zrobiłaś, te wiśnie z bananem to musi być poezja.
    Co do powiadomień wystarczy w tym kwadraciku po prawej poniżej tabelki gdzie pisze się komentarze postawić ptaszka "Powiadamiaj mnie" i komentarze będą przychodzić na maila po staremu.
    Buziaczki przesyłam i dziękuję że w tym zagonionym czasie znalazłaś czas na kartki do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zliftowałaś karteczki! Wygląda na to, że nie taki diabeł straszny;)
    Co do przetworów, to co roku tak mówię, a później szkoda zostawić tego co urosło. Najgorsze jest to że tego nie przejem i muszę rozdawać, lepiej jakby chcieli zbiory, a nie gotowce;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, cudne karteczki. Ale tymi dżemikami mnie mocno zaintrygowałaś.
    Żeby dostawać powiadomienia na maila o komentarzach, trzeba ja subskrybować:
    1. Wejdź na Bloggerze w "Ustawienia" i wybierz po lewej stronie "E-mail".
    2. Z okienka "E-mail z powiadomieniem o komentarzu" usuń wszystko i kliknij u góry "Zapisz ustawienia".
    3. Teraz ponownie w to okienko wpisz swojego maila i kliknij jeszcze raz "zapisz ustawienia".
    4. Na maila dostaniesz pytanie, czy chcesz subskrybować komentarze - trzeba potwierdzić.
    I już:)
    Buziaczki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu śliczne, i te liftowane i ta według mapki. Świetnie sobie z zadaniami poradziłąś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, śliczne są te stworzone przez Ciebie karteczki. Co jedna to piękniejsza. Pozdrawiam serdecznie i przesyłam uściski dla Lilki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie bloger, to RODO:-) ale dziewczyny już Ci wyżej wyjaśniły co zrobić. Karteczki super a lifty świetne i z pewnością bardziej liftowe niż moje. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne lifty ,wszystkie !!! Kartka do Uli ma piękne złote witrażyki na tagach -zachwycająca :-)Ja też przetwarzam ,tyle ,że ogórki na różne sałatki i kiszonki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kartki! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnostwo slicznych karteczek Reniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki zrobiłaś Reniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie karteczki bardzo udane - możesz być zadowolona z siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super lifciki,karteczki wyśmienite.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. Reniu piękne karteczki poczyniłaś ,serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki wszystkie piękne bez wyjątku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)