sobota, 7 kwietnia 2018

Podsumowanie marcowego Decoupage

W  marcu powstało wiele świetnych prac z kurami bądź z jajami, bo same miałyśmy odpowiedzieć sobie co było pierwsze i z gotową odpowiedzią przygotować swoje prace.


Jako że jestem po kolejnym dniu prac ogródkowych pozwólcie że od razu przejdę do podsumowań, bo jakoś ciężkie mam ręce a pisanie mi zwyczajnie nie idzie;D

Jak zwykle kolejność w/g wrzucania linków
1/ Terenia

2/Ania
3/ Kamilka 

4/Justynka
5/Basia
tutaj c.d (klik)






6/ Gosia



7/Hania






 8/ Bogusia

9/ Ania


10/ pART of Me
11/ i na końcu pokażę moja pracę

Dużo i pięknie, ale czas świąteczny służy takim zadaniom:)

Na koniec jeszcze prośba dotycząca dwóch spraw, które ułatwia nam podsumowania
1/ to bardzo proszę o podanie linku do danego postu, a nie do swojego bloga, oszczędzi to trochę naszego czasu podczas przygotowania podsumowań
2/ to kolarze zbiorcze swoich prac, gdy jest ich więcej niż 2 - z góry dziękuje;D

Bardzo dziękuje za Wasz czas i komentarze i pozdrawiam bardzo słonecznie



19 komentarzy:

  1. piękna galeria świątecznych jaj powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna prezentacja. Cieszę się, że i moje prace się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to to niezła galeria :-) a odpowiedzi dalej nie ma i nadal nie wiem, czy kura czy jajko :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace! Podziwiam wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny urodzaj prac, podsumowanie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie kochane dziewczynki. Przykro mi że tym razem nie dałam rady nic a nic. Podziwiam jednak Wasze dzieła i te mniejsze i te duże. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności!!! O tym samym pomyślałam - kolaż jest niezbędny!!! Poprawię się następnym razem:) Miłej niedzieli Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kolekcja wielkanocnych prac, przygarnęłabym wszystkie:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne jajca :) Nawet nie próbuję wybrać najładniejszego. Pozdrawiam cieplutko )

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne jaja , kury i koguty powstały. Kolejne bardzo udan lekcja i jakby frekwencja większa :-)
    Reniu dziękuję za zabawę i podsumowanie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wielkanocna galeria, Reniu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka się nazbierały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace. Powstała prawdziwie wiosenna galeria:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne wszystkie prace! Napracowałyście się bardzo,ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)