środa, 21 marca 2018

Decoupage z filozoficznym pytaniem

No właśnie co było pierwsze?


ja mam swoja wersje i uważam że było jajo w jaju ;D
i tak to też ujęłam.

Pomysł chodził za mną już od jakiegoś czasu tyle że wyciski dały mi popalić- nie wyszły mi te co chciałam więc są takie jakie mi wyszły.
Mam nadzieje że się spodobają , bo to prezent i leci również tutaj

https://reanja1.blogspot.com/2018/03/hand-made-swietuje-marzec.html
moje jaja w jajach ;D

myślę że będą fajnie wyglądać na świątecznym stole, a Wy co sądzicie?







23 komentarze:

  1. Świetna dekoracja i będą się cudnie prezentowały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł, bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. Będą pięknie wyglądać na wielkanocnym stole :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intrygujący pomysł na jajo w jaju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł jest świetny! Podoba mi się też wykonanie :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, jak widzę te jaja w jajach, zaczynam wierzyć, że pierwsze było jajo. Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysłowa dekoracja:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. O u Ciebie też matematyka:-) ale w wydaniu wielkanocnym. Jajo w jaju, czyli rekurencja i do tego jaka śliczna. Zapisałam sobie zdjęcie na dysku, będę pokazywać jako niebanalny przykład na zajęciach jeżeli pozwolisz oczywiście... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś moje są filozofią powiązane, ja tam matmy nie widzę, ale jak uważasz że są i się nadają, to pokazuj do woli;D

      Usuń
  9. Jejku!! Jak to pięknie wygląda Reatko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem tylko jedno ale jaja ;P a tak już bez żartów są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna odpowiedź na odwieczne pytanie. Super dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu cudne te jaja w jajach . Bardzo oryginalny pomysł i świetne wykonanie. Gratuluje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny pomysł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna dekoracja 🙂 pierwszy raz widzę jajo w jaju 😀
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł:) Cała dekoracja świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe:) Pięknie to wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)