niedziela, 22 kwietnia 2018

Obrobiona frywolitka

W końcu udało mi się zrobić zdjęcia i przysiąść na chwilę, żeby napisać posty.


Tytuł mówi sam za siebie, a że sama go wymyśliłam to miałam małe fory;D
Szczegóły tutaj (klik)
a zrobiłam znowu zestaw kolorystyczny- wyjaśnienie na końcu postu;)
nici metaliczne- wyglądały na bardzo mocne, potem już było gorzej, ale wystarczyło mniej zaciągać supełki
wszystkie wzory rysowałam i dopasowywałam do moich potrzeb

Kolory przekłąamane, ale nie będę juz z nimi walczyć
ponizej bardziej łososiowy

 delikatny żółty
 fiolet nieco ciemniejszy niż na zdjęciach
i turkus  jak wyżej również nieco ciemniejszy
 wszystkie razem;)


Kochane, w porozumieniu i razem z Fundacją Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" organizuję do końca miesiąca aukcje charytatywne - niestety nie dostałyśmy w tym roku dofinansowania do turnusu rehabilitacyjnego, a
1% nie wystraszy, do wszystkich schorzeń Lili doszła nam jeszcze alergia- badania będą dopiero przeprowadzane, ale ja już sie zastanawiam, ile jeszcze to moje Chucherko musi/ może znieść:(
 Co do aukcji
 Nie będzie tego dużo, to raczej taki sondaż czy w ogóle warto cokolwiek przygotowywać, bo na Allegro Charytatywnie jest bardzo mało wchodzących ( no chyba że pod sztandarem WOŚP-u) poza tym do tej pory nie wiedziałam, ze tak można, a poza tym hurtownikiem to ja nigdy nie będę - nudzę się robiąc w kółko ten sam wzór ;D Nie bójcie się - nie zamierzam Was też do niczego zmuszać, ale jedynie mamy prośbę o udostępnienie na blogach czy Fb linków przekierowujących do aukcji.

Na Fb utworzyłam też grupę " Hand Made dla Lili" zapraszam :)
grupa zamknięta, ale  chciałabym żeby byli tylko nasi Przyjaciele czyli Wy, za dużo naczytałam sie hejtów i nie mam do nich nerwów- tam będą na bieżąco pokazywane wszystko to co będzie na aukcji.
Teraz tylko biżutki, jak wszystko pójdzie w miarę dobrze, to myślę, że końcem października będzie już bardziej świątecznie
To co, słowami Gierka - Pomożecie?
Będziemy bardzo wdzięczne za każdy gest

Miłego popołudnia życzę i pozdrawiam serdecznie

28 komentarzy:

  1. Reniu fb nie posiadam ale przeleje chetnie cos na konto Lili bo ostatnio Was zaniedbałam .... Usciski i miłej niedzielki zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko juz i tak wiele dla nas zrobiliście:)
      Uściski przesyłam

      Usuń
  2. Kochana chętnie przyłącze się na FB do grupy i będę udostępniała linki z aukcjami :)
    Mogę też od czasu do czasu jakąś karteczkę zrobić, bo hurtownikiem też nie jestem, ale coś tam tworzę :)
    Dużo zdrówka dla Lili i wytrwałości dla Ciebie
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne biżutki Reniu i te optymistyczne kolorki:-)
    Pewnie, że pomożemy, w końcu nadmorski uśmiech Lilki musi mieć nową odsłonę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolczyki. Sama myślałam nad wykorzystaniem takich trójkątów i odpuściłam, a tutaj takie cuda. Piękne są. A czy pomożemy? oczywiście :-) I napiszę jak wyżej Ola - nadmorski uśmiech Lili musi mieć kontynuację :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne kolczyki, na wiosnę i lato wprost idealne :) Ogromnie mi się podobają, wszystkie jednakowo i tym razem nie mam faworyta :)
    Oczywiście postaram się pomóc w miarę możliwości,
    pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowności narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki przygotowałaś a i będę starać sie pomóc. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, piękne prace, mogę również coś podrzucić od siebie. Pozdrawiam najcieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu biżutki są cudne . Świetnie wygląda ta obrobiona frywolitka. Oczywiście przyłączam się do akcji chętnie wspomogę aukcje charytatywne. Trzymam kciuki aby udało się uzbierać potrzebna kwotę na turnus rehabilitacyjny dla Lili
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kolczyki , a jakie ciekawe te z chwościkami

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne biżutki Reniu i te optymistyczne kolorki:-)
    ทางเข้า D2BET

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochać się można w tych kolczykach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka zrobiłaś Reniu. Świetny wzór. Trzymam kciuki za powodzenie aukcji. Zapisuję się do grupy i oczywiście wspieram. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka zrobiłaś Reniu. Świetny wzór. Trzymam kciuki za powodzenie aukcji. Zapisuję się do grupy i oczywiście wspieram. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności!!! Mam nadzieję, że dacie radę wyjechać na turnus, na fb już biegnę:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała z Ciebie kobieta, podziwiam. Kolczyki są niesamowite. Bardzo, bardzo mi się podobają. :) Podziwiam talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne biżutki, jak zawsze mają swój niepowtarzalny urok:)powodzenia dla Was dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolczyki!
    Mogę Ci podrzucić trochę szydełkowych maskotek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne biżutki. Pomogę rzecz jasna. 1% też poleci, bo mój M jak zwykle na ostatnią chwilę.Pozdrawiam i uściski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu, nie mam FB, ale zaraz coś podeślę.
    Buziaczki dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolczyki i jak dużo,są zjawiskowe :)
    Reniu moj 1% już dawno poleciał,myślę że dacie radę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu cudne kolczyki, te turkusowe mają wspaniały kolor.
    Już lecę na FB. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolczyki w fajnych kolorkach Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo, these are All so cute !!!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)