środa, 25 kwietnia 2018

Wiosna w Decoupage

Taki temat wymyśliła nam Justynka (klik) jako kwietniowe zabawy z Decoupage.


Powiem szczerze, że miałam kilka pomysłów i  miałam problem który wybrać.
Wiedziałam że będzie krucho z czasem, ale postawiłam na to co  używam najczęściej.
I to czasami wcale nie do tego do czego ta rzecz służy.

Właściwie to mogłam jej jeszcze używać w takim stanie, ale denerwowały mnie te odstające farfocle

jak się okazało nie można ich zdjąć do końca a cały wzór to coś w rodzaju plastikowej tapety
więc musiałam wszystko rozebrać na części pierwsze ,najważniejszą część musiałam przenicować- czyli obrócić na lewą stronę, dolną część też uszyć od nowa i mam.
Czy jestem zadowolona? nie wiem :)
ale teraz jest bardziej "moja" niż kiedykolwiek wcześniej
Aha, zastanawiacie się co szyjątka mają do decu??
No to może przekonajcie się same;)

 Podkładka pod laptop :)
teraz miejsce na kubek ma po lewej stronie

Wiadomo, ze bez przetarć nie mogło się obyć, wzory musiały być nieidealne, a i tak potraktowałem je jeszcze papierem ściernym, bo za grzecznie było;D
Żeby jednak rozweselić czarno-białą kolorystykę pacnęłam iryski- kolor to taki brzoskwinia z brązem
Kolor został po malowaniu w łazience ;)
Nie jestem bardzo uporządkowaną osobą, ale ogólnego chaosu też nie lubię dlatego co nieco przesunęłam wzór, a irysy poobracałam w różne strony.
Znalazłam kiedyś cytat i od razu pomyślałam, że bardzo dobrze odzwierciedla nie tylko Literaturę (oryginał) ale do naszego rękodzieła pasuje idealnie- prawda?

"Rękodzieło (literatura) rozwija się najlepiej wówczas
gdy jest w połowie rzemiosłem, a w połowie sztuką" William R. Inge

jeszcze tylko zdjęcia z prac
zdarcie tylko tego kawałka po drugiej stronie zajęło mi dobrą godzinę, dlatego prawej strony już prawie nie ruszałam,


Mam nadzieję, ze temat zaliczyłam ,choć muszę przyznać, że mogłoby go być nieco więcej- recykling lubię i często sięgam po takie prace, tylko ze motywacji potrzebuję;D
Kochane dziękuje za odzew i komentarze pod poprzednim postem.
Buziaki przesyłam i oby do weekendu;D

20 komentarzy:

  1. Reniu, wspaniała robota! Świetna ta podkładka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle na początku nie mogłam się zorientować, co Ty takiego zrobiłaś, dopiero jak napisałaś, że podkładka. Jest super, delikatna, oryginalna i mocno spersonalizowana. Śliczna i tyle. Niech służy jeszcze długo, baaardzo długo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu jak dla mnie rewelacja !!! Pięknie go odnowiłaś. I te przecierki , transfer napisu . no bombastycznie . Gratuluje pomysłu i wykonania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się napracowałaś :) Podoba mi się i chyba powinnaś być zadowolona, ja bym była wręcz dumna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Teraz tylko życzę Ci wielu wolnych chwil z laptopem i kawusią najlepiej w ogrodzie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, świetna, oryginalnie ozdobiona podkładka!
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca ta podkładka i wspaniały cytat.
    Pozdrawiam serdecznie Reniu i podziwiam Twoje zdolności i pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku myślałam, że to tacka na kubek i długopis :)
    Wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie odnowiona podkładka, teraz jest duuużo piękniejsza niż "przed". Taką to aż miło użytkować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu, świetna jest taka podkładka, a do tego jak cudnie ją ozdobiłaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna i pomysłowa podkładka:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu wspaniały pomysł z ta podkładką. wyszła rewelacyjnie i całe szczęście, że troszkę poprzecierałaś. Tak wygląda znacznie lepiej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło bardzo fajnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała metamorfoza Reniu, bardzo mi się podoba efekt końcowy.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci wspaniałego, weekendowego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna rzecz") Chyba jednak jakieś spodnie powstaną w ramach Twojego kursu bo mama właśnie zgłosiła potrzebę ich posiadania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło naprawdę cudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne:)) Chciałabym takie:) pozdrawiam

    RoyalRuby

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu, wspaniale się wywiązałaś z decu. Podkładka wyszła ślicznie. Chciałabym taką , a nie mam żadnej! Ale zapamiętam pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! :) Świetna metamorfoza... Pomysł z tymi iryskami w kolorze brązu/brzoskwini to strzał w dziesiątkę... :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)