sobota, 24 marca 2018

Kolory na wiosnę

to kolejny temat w naszej frywolitkowej zabawie który wybrała Justynka, a tutaj znajdziecie szczegóły


Powiem szczerze, że oba kolory nie są moimi kolorami i bardzo rzadko po nie sięgam, ale cos tam znalazłam, tyle ze albo cienizna, albo końcówka.
Co wyszło widać poniżej;D

Jaja do powieszenia ale od początku chciałam je wykorzystać jako ozdobę świąteczną, a nie chciałam sie powtarzać z tymi(klik) wiec jest tak i mnie to bardzo odpowiada, myślę że będą fajnie wyglądać na świątecznym stole, a na pewno oryginalniej:)









Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam wszystkich.
Miłego weekendu życzę:)

31 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja powstała, Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ,jak to dobrze że te jajeczka nie wiszą .Zrobiłaś piękną aranżację z pisankami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że końcówki to jajka cudne są. Takie słoneczne i radosne, a na świątecznym stole będą jeszcze piękniejsze. Ja wyciągałam dzisiaj swoje "stare" ozdoby wielkanocne i wpadło mi w ręce pierwsze frywolne jajo. Hmm… muszę powiedzieć, że zrobiłyśmy postęp :-) Mam jednak do niego sentyment :-) Pozdrawiam już prawie świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. Frywolitka na przezroczystych jajkach wygląda naprawdę świetnie :) Piękna dekoracja, bardzo radosna.
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jajka. Bardzo ładnie wyeksponowane. Piórka stworzyły bardzo fajną kompozycję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne jajeczka w tych frywolitkowych ubrankach! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Frywolitka zawsze mnie zachwyca a w jajkowym wydaniu jest po prostu piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne jajeczka zrobiłas!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, świetne jaja.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne są te frywolitki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu śliczne te Twoje jajeczka,a dekoracja z tymi uroczymi kaczuszkami jest super 😃
    Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajeczka rewelacyjne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu cudne są w tej słonecznej kolorystyce a umieszczone w tych kieliszkach z piórkami będa cudna ozodoba wielkanocnego stołu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne jaja i śliczna świąteczna dekoracja!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się też wydawało, że taka kolorystyka to nie moja bajka ale to chyba tęsknota za ciepłem sprawiła, że też odkopałam słoneczne kolory z dna kartona. Śliczne jajeczka ale w przypadku frywolitki nie może być inaczej:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne jajeczka i świetna kompozycja z piórkami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne!!! cieplutkie kolorki no i frywolitka to nie może być inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne frywolitkowe jaja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne bo takie wlasnie sa frywolitkowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem, że niezmiennie podziwiam Twoje frywolitkowe poczynania i bezustannie się nimi zachwycam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne jajeczka :) Wesołych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jajeczka wyszły ślicznie, nic nie przebije frywolitki w jej delikatności. Ja mam problem z żółtym, nie mogę się do niego przekonać, a to taki optymistyczny kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wystarczyły końcówki nitek,żeby stworzyć coś pięknego 😊Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt! 🐰 🐣 🐤 🐑

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne frywolitkowe ubranka na jajka:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)