niedziela, 1 października 2017

Hand Made Świetuje- październik

Wrzesień mi dosłownie przeleciał koło nosa, ale juz widzę światełko w tunelu, jeszcze tylko buraczki i ew grzybki i koniec słoiczkowych zapraw.
W międzyczasie ogarnę ogród i okna i będzie chwila wytchnienia.
Gdyby nie zaległa jedna praca, pewnie nie miałabym co pokazać, ale też ta praca nie będzie niczym nowym- no kto zgadnie? :D
w lutym (klik) pokazywałam zimową wersje, ta powstała na wiosnę, ale że była mało pokazowa to i nie zaistniała na blogu, teraz nie mam wyjścia - ONA albo nic ;D

Zdjęcia na szybko, między sokiem z aronii, a leczo na zimę oczywiście :)


 kawałek pikówki i eko skórki  - to wszystko, ważne że daje radę i spełnia swoją funkcje.
Jeszce tylko żabka i zmykam do słoiczków
Bardzo dziekuje wszystkim za udział w moich zabawach i cieszy mnie niezmiernie że jesteście.
Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie

23 komentarze:

  1. Super torba Reniu, nosiłabym z dziką przyjemnością:-) Uwielbiam torby jak Ty:-)Pozdrawiam cieplutko i słonecznie i oczywiście zgłaszam swój akces do rewelacyjnego tematu frywolitkowego z poprzedniego posta;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Taka mało pokazowa" jak można było tak napisać, no ja bym się obraziła. Torba jest super, wszystko dopasowane, ciekawe połączenie faktur, jest super. Nosiłabym, chociaż właśnie dzisiaj mój Synek stwierdził "narobiłaś tych toreb, że ciężko się połapać", a chodziło tylko o znalezienie kluczy - nie rozumiem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu torba pierwsza klasa,ależ masz dobrze,że sobie sama uszyjesz taką jaką chcesz .
    Sorki,że nic nie wrzucałam do Twojej handmade-dowej zabawy,ale ostatnio tak mało robiłam i nie było czasu pisać postów.
    Kochana dziękuję ,że pamiętasz o mnie i zawsze wpadniesz z dobrym słowem.
    Buziaki i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, torba jest super.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna cudna torba, jak wszystkie które tworzysz - chyba nigdy nie przestanę się zachwycać :)
    pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka :) A to pikowanie, to mistrzostwo świata :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba:) Wspaniale potrafisz szyć torby -każda jest inna i każda perfekcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torba! Podziwiam wszystkie szyjące osóbki.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. potrafisz wyczarowac coś z niczego :)
    złote rączki masz ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam pewna że to torebka będzie :-) Jak zawsze świetna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to mało pokazowa ?? Torba jest piękna, a Twój talent krawiecki szczerze podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. To świetna torba Reniu, klasyczna i praktyczna. Życzę Ci tego wymarzonego odpoczynku i więcej czasu dla siebie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. A właśnie, że się z Tobą nie zgadzam, bo torebka jest naprawdę bardzo udana. Podoba mi się to połączenie tkanin, niby obydwie są czarne, ale ze względu na fakturę, bardzo się odróżniają od siebie i nadają charakteru torebce. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta torebka Renatko, perfekcyjne przeszycia,Twoje torby są proste, przez co piękne i na czasie, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu Ty jesteś mistrzynią szycia i nic tego nie zmieni :)
    Torba jak zawsze ślicznie Ci wyszła :)))
    Ściskam mocno w ten zimny wieczór :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu torba sliczna a soku z aronii bym sie napiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu torba świetna. Ale Ty wiesz co potrzebne kobiecie i ze szczegółami dopracowujesz. A , i udało mi sie wziać udział w zabawie. Pamietałam . Oczywiscie dziękuje za zabawę . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Renatko torba wygląda elegancko no i jest w moich kolorkach to kolejny plusik :D
    Podziwiam również zaparcie w przetworach,sok z aronii jest pyszny,jak jakoś w tym roku słabiutko ,weny brak:)
    Serdeczności zostawiam najmilsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale nie uważam, żeby torba była mało pokazowa. Jest super, stonowana, pakowna, czego chcieć jeszcze?
    Pozdrawiam Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dorzuciłam moje kolejne prace - sorki, ale u mnie to gorący czas na przygotowywanie wielu prezentów dziecięcych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)