sobota, 4 lutego 2017

HAND MADE Świętuje - luty

Post na każdy miesiąc będzie pokazywał się z lekkim poślizgiem, bo pierwszeństwo mają jednak nasze nauki.
Dzisiaj nie będę sie rozpisywać, bo zaraz przyjdzie mój ślubny i będzie burczał, ze zamiast leżeć to siedzę na laptopie.
A ja tak nie lubię leżeć :(


W tym miesiącu będę miała kilka rzeczy nadających sie do tej zabawy, ale dzisiaj pokażę coś co zrobiłam jeszcze przed feriami Małej, a jakoś nie było czasu, żeby zrobić fotki i napisać posta.
Tym razem to prezent.................dla mnie;)
znowu ;D
wcześniej co prawda były mitenki (klik), ale one jednak zmienią właścicielkę, a ja zrobiłam sobie jaśniejsze,ale pokażę je na końcu

Jesienią mój ślubny wymieniał opony na zimowe, pomyślałam, że ja też może bym coś wymieniła?
i to wcale nie chodzi o buty ;D
bo te tak często nie wymieniam i
 gdy już kupię ( a jestem wybredna) to chodzę przez kilka lat
Te z Was które zaglądają do mnie już się chyba domyśliły ze to będzie torebka, a jakże;)
te to ja mogę zmieniać jeszcze częściej niż rękawiczki
zdjęcia takie sobie, ale cóż..........

widać wyraźnie że to wersja zimowa, prawda?


i wspomniane mitenki


które lepsze?

i poniżej żabka na ten miesiąc
Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę:)



36 komentarzy:

  1. Torebka cudo, świetna ta futerkowa wstawka :) Ja akurat mam odwrotnie: dosłownie trzy torebki na krzyż (w tym jedna od Ciebie), za to butów... ło matko ;)
    A jeśli chodzi o mitenki, to obie pary jednakowo mi się podobają :)
    Zdrowiej, żeby nie leżeć ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, świetna zimowa torebka!
    U mnie odwrotnie - częściej kupuję buty, a torebki dopiero wtedy, gdy naprawdę muszę.
    Ciemniejsze mitenki bardziej wpadły mi w oko.
    Zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z czerwonymi wstążeczkami urocze. Czerwony dodaje energii :) Rozumiem Cię w kwestii torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet! Piszę komplet, bo mitenki idealnie pasują do torebki!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka wręcz idealna na zimowa aurę, a mitenki z kokardką wpadły mi w oko. Osobiście z butami mam podobnie. Lubię buty porządne, które wytrzymają kilka lat, torebki tez wymieniam co kilka lat niestety. Takie dziwadło jestem. Buziaczki i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka i mitenki tworzą super komplet. Jeszcze szare rękawiczki i jesteś damą:)
    Torebka świetna, zazdroszczę Ci samozaparcia w szyciu tak ciężkich rzeczy, ale warto. Slicznie wyszła.
    Ja często zmieniam torebki, a butow to mam bez liku. Kocham buty i lubię się przebierać, chociaż w tym roku chodzę w ocieplanych (ładnych) śniegowcach. Mam chorą nogę, chodzę o kuli i boję się poślizgu:))Wszystkie buty poszły w kąt! he he...
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, śliczny komplet w szarościach. Torebka z futerkiem idealna na zimę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mintenki -i jedne, i drugie są świetne i w fajnych kolorkach:) Torebka rewelacyjna! Podziwiam Reniu wszystkie torebki, które są dziełem Twoich rąk:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się kocham w torbach, chociaż i butom swej miłości nie żałuję ;-) W torebkach to Ty jesteś ekspert;-) Bardzo fajna zimowa wersja i ma mój ulubiony fason z długim paskiem. Mitenki też super!

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy lubi takie wymiany super sobie sprawiłaś torebeczkę te ciemniejsze mitenki super będą pasowały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mitenki są cudowne, ale ta torebka... WOW, WOW, WOW, normalnie wprawiła mnie w osłupienie, podziwiam!!! Cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebka! A jeśli chodzi o mitenki to obie wersje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka bardzo fajna, ciekawa ta futrzana wstawka. Super wyszło. A mitenki są śliczne, obie. Zdrowiej, kuruj się, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torebka, mitenki cudowne :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu torebki jak i buty lubię zmieniać,a jakże ale wszystko w miarę możliwości i rozsądku 😊
    Twoja jest fantastyczna w moich ulubionych kolorach,dlatego obie wersje mitenek bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu zdolniacha z Ciebie . Torebka świetna , zwłaszcza na zimową aurę, a te mitenki również wpadły mi w oko , zwłaszcza ta z kokardką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy powstały :) mitenki cudne jedne i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty sobie zrobiłaś:)bardzo mi się podobają mitenki:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Renatko Kochana, torebka jest super :* Zawsze trzeba i sobie zrobić przyjemność hihihi :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu Ty to masz talent,robisz tak piękne rzeczy,że czasami to nie wiem co napisać :)
    Torebka ekstra a mitenki to już nie wspomnę:)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy! Obie pary rękawiczek są świetne.... choć chyba wygrywają te bez kokardek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu świetna torba i wspaniale uszyta. Mitenki też super w świetnym kolorze.
    Lubię szarość. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł na torebkę, a miłenki są cudne :) zatęskniłam do drutów, chyba muszę coś zrobić :) ostatnio robiłam sweterki dla moich piesków :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka świetna a mitenki i jedne i drugie są ładne choć te z kokardka bardziej mi wpadły w oko. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Reniu,torebka bardzo pomysłowa, trudno powiedzieć, które mitenki są ładniejsze, bo obie pary są piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna torebka,oryginalna i pewno będzie długo służyła ;)Rękawiczki na medal-bardzo mi się podobają-tym bardziej,że ja należę do zmarzluchów strasznych :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba z Yeti....dwie pary mitenek ( w tym jedne "wyjściowe ;-P ) ...
    czy ty się na Syberię wybierasz???! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebka w zimowej odsłonie :-)
    Mitenki piękne, ale te ciemniejsze chyba lepiej widoczne, a tak piękne, że trzeba pokazywać!

    Serdecznie zapraszam na moje candy!
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2017/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna ta torebka na zimę :) Musi być strasznie miło pogłaskać futerko zziębniętymi palcami :)
    Torebki jak muszę. Buty - jak mi wpadną w oko w odpowiedniej cenie. I strasznie mnie cieszy, że mogę kupić buty na zapas - w końcu nogi już mi nie rosną :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam kolejną torbę - pięknie potrafisz je szyć! Charakter wybitnie zimowy, a jednak ciepło się robi na jej widok. Mitenki wolę w ciemniejszym kolorze, ale to u mnie nic nowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zadroszczę taich umiejętności szyciowych. Torebka rewelacja.
    A mitenki bardzo mi się podobają. Fajny pomysł, żeby zakładać je na inne rękawiczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna torebka i tak, widać że zimowa jej odsłona :) Lubię grafitowy kolor, więc ciemniejsze mitenki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Efekt współpracy jest świetny :)
    Dzieciaki to mają dobre oko :) Mój smyk ostatnio dobierał kolory do węża :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)