piątek, 1 września 2017

25 krok wspólnej nauki

Wakacje za nami i czas na kolejny krok w decoupage, tyle że niewiele tych kroków zostało i zastanawiamy się z Justynką nad zmianą  formy zabawy- macie jakieś pomysły ?


Wiecie że dwa lata wspólnej zabawy za nami??
kiedy to przeleciało?


Dzisiaj jednak zadanie na wrzesień  czyli
pasy

 malowanie pasów, najlepiej z użyciem opóźniaczy, ale nie jest to wymóg konieczny
TUTAJ znajdziecie tutek jak takie pasy z opóźniaczem właśnie można namalować


TUTAJ 
namalowane nieco inaczej, ale ciągle to pasy


Tutaj przepis na paski
są bardzo ciekawe- przy użyciu serwetki i tapowane


I kilka inspiracji
a przy okazji tutek (klik)


tutaj

tutaj


tutaj


tutaj

tutaj


tutaj

tutaj



tutaj

 tutaj


tutaj



tutaj



 tutaj 
wypisane są kolejne kroki




i coś większego 

 i mogłabym tak jeszcze długo, szczególnie że na Pinterest pod każdym przykładem, można znaleźć kilka kolejnych.
Mam nadzieję że temat nie jest za trudny i powstaną piękne prace
A dla zainteresowanych post  z serii  "Hand Made Świętuje" ukaże sie jutro

Teraz już tylko żabol i czekamy :)

18 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje na pasy i paseczki!
    Na pewno powstaną śliczne prace.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły na paseczki.Wierzę w kreatywność projektantek i życzę im twórczego polotu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne to wszystko bardzo i bardzo chciałabym to umieć, ale doba ma tylko 24 godziny, a ja już i tak nie dosypiam:( Se popatrzę i popodziwiam:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu super temacik , już mi się podoba :-) A inspiracje rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne inspiracje, motyw pasków chyba zawsze świetnie wygląda :) Na pewno pooglądam prace, które powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paseczki :) Inspiracje bardzo ciekawe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak właśnie pomyślałam o dwóch latach, kiedy zobaczyłam 25 na banerku :) Gratulacje i niech powstaną piękne prace :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest pięknie, a będzie jeszcze piękniej. Paski uwielbiam i mam już nawet pomysł :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa, jakie piękne pasiaste prace powstaną.
    Uściski, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny temat. Postaram się coś stworzyć, bo lubię pasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ten czas pędzi, niedawno o był krok pierwszy;-)Lubię paseczki więc czekam na efekty twórczych zmagań:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny temat:)Na pewno powstaną piękne prace. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy temat i świetne inspiracje! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądają paski. Proste a bardzo ciekawe.
    Myślałam, że będę brała udział w tej zabawie. Nie udało się. Ale chętnie pooglądam Reniu Twoje i innych- Wasze prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle inspiracji Reniu dla nas wyszukałaś, że mus konieczny zrobić coś w paseczki!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Renatko, wspaniałe inspiracje, mnie najbardziej spodobał się czarno biały komplet z motywem sztućców i puszki skarbonki! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, świetny temat i inspiracje. Jejku, tak chciałabym się zmobilizować ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe inspiracje. Trochę namotałam z moją pracą. Pasy na butelce nie tak wyszły jak chciałam. Wyszły zupełnie inaczej. No cóż, marniutko lekcja odrobiona (może chociaż trójeczka? :) )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)