sobota, 2 września 2017

Hand Made Świętuje- wrzesień

Tym razem mam mało, właściwie zrobiłam je jeszcze podczas turnusu.
teraz po całym dniu malowania i zaprawiania nie miałam już na nic ochoty a i ręce odmawiały współpracy, wiec dałam sobie spokój- nic na siłę, prawda?


Przygotowałam dwa komplety podkładek pod filiżanki,
dwa różne wzory znalezione w necie,
Ja wybrałam te dwa 
  Tutaj wzór1

Tutaj wzór 2
a w moim wykonu wyglądają tak:






Jeszcze tylko żabka i można dodawać posty, a wiem, ze już się pokazały;D
A że post pokazał się  z opóźnieniem  to żaba pracuje do 2 października włącznie:)
Dziękuje Wam bardzo za to ze jesteście, że bawicie się razem ze mną i że zostawiacie tak dobre słowa, które motywują mnie bardzo i sprawiają, ze ciągle się chce;D
Buziaki przesyłam i miłego weekendu



30 komentarzy:

  1. Piękne serweteczki -też je kiedyś robiłam tylko w wersji dwukolorowej, jak u Anabelii:) Pozdrawiam Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne podkładki Reniu:-) Ja w tym miesiącu nie mam pomysłu na żadną prace wiec trzeba będzie poglowkowac. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kompleciki! Pozdrawiam Renatko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podkładki, idealnie wykonane. Są pięknym dodatkiem. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podkładki Reniu,ja też właśnie kończę podkładki,ale innym wzorkiem :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkładki świetne. I przydadzą się na prezent czy w domu.
    Tym razem pamiętałam i właśnie skończoną pracę rzucę żabce, bo jeszcze nie nakarmiona :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podkładki Reniu :) może też w końcu się zmobilizuję i spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu świetne są takie bielusieńkie jak śnieżynki . Oba wzorki mi się bardzo podobają.
    U mnie w zasadzie na okrągło powstają jakieś prezenty a ja jak ten szewc..
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne podkładki.
    Bardzo podoba mi się wzór nr 2.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne podkładki i ciekawe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie drobiazgi wspaniałe:)
    Reniu usuń ten drugi wpis z żabką coś mi nie wkleiło dobrze ...dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne podkładki, wyglądają tak delikatnie i lekko :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci wyszły te podkładki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serwetki zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne kompleciki zrobiłaś Reniu! podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jej! Renatko, śliczne te serweteczki-podkładeczki. Cudności i do tego masz ładny komplet porcelany:)
    Pozdrowienia letnie zostawiam chociaż za oknem jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńka wydziergałaś!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne podkładeczki, Reniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkładki wyszły Ci fantastycznie :) Ech mogę tylko pozazdrościć tak zwinnych paluszków .

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkładki idealne pod filiżankę pysznej kawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful - patterns and handiwork !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zjawiskowe są te podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Reniu zrobiłaś cudne podkładeczki,bielutkie jak śnieżek,mogą być również świąteczną ozdobą - zawieszką w oknie...
    Serdeczności zostawiam dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są Twoje podkładki, Renatko!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się Reniu Twoje podkładki. Z pierwszego schematu na pewno skorzystam (dziękuję) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z opóźnieniem, ale udało mi się podlinkować.
    Twoje prezentowe podkładki są urocze. Aż pozazdrościłam.
    I dzięki za schematy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)