czwartek, 1 grudnia 2016

Grudniowe decoupage

Mamy grudzień!
nie wiem kiedy przeleciał kolejny tydzień/ miesiąc- a wkrótce zmienimy rok :(
Jedynym pocieszeniem jest to, że umiemy coraz więcej i jak to było ostatnio chwytamy sie za tematy zupełnie nam obce do tej pory
Dwa ostatnie miesiące były trudne- zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego razem z Justynką postanowiłyśmy nieco ułatwić zadanie grudniowe.
Nie będzie to nic nowego, wiadomo że mamy teraz gorący czas i nie zawsze mamy ochotę "tykać" nowych tematów
dlatego w grudniu dajemy Wam pełną dowolność tego co i jak przygotujecie :)
jedynymi warunkami są
Praca muszą być związane ze świętami i miały choć małą część wykonaną w decoupage



To co, odpowiada Wam ?
Mamy nadzieję że tak i czekamy na Wasze śliczne parce:)
Jeszcze tylko żaba :)

14 komentarzy:

  1. Reniu uwielbiam Was za ten temat, to chyba nagroda dla mnie za dwa ostatnie miesiące !!!
    Buziaki i zabieram się do pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety decupage to nie moja bajka...ale ciągle to podziwiam :)


    Zapraszam na moje grudniowe candy http://niezchin.blogspot.com/2016/12/grudniowe-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się wyrobię w tym miesiącu, bo dekupażyki robię cały czas, ale z reguły nie na temat... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało coś robię w decu ale zawsze coś - podziwiać to ja uwielbiam - buziaki śle wielgachne i może kiedyś wrócę do tej techniki bo obca mi nie jest - Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie pięknie i bardzo świątecznie. Zabieramy się do roboty :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały temat. Mam juz nawet "pomysła", tylko czas muszę zaklepać 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bo ja już mam kilka gotowców:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno zrobi się bardzo świątecznie i magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To może i ja spróbuję w tym miesiącu coś stworzyć w decu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu już wiem, że powstanie mnóstwo pięknych świątecznych prac. Nie może być inaczej, bo przecież decu daje tyle mozliwości. Dziękuję za ten temat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę ze Dziewczyny nasze niezwykle zadowolone z wyzwania hihihi :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, cieszę się, że mogę wziąć udział w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)