piątek, 1 lipca 2016

Wakacyjne decoupage

Tym razem nie będzie kolejnego zadania i inspiracji.
Postanowiłyśmy z Justynką dać Wam nieco swobody i wytchnienia od lekcji, bo wakacje, urlopy, upały i ......... trochę wykrętów jeszcze by sie znalazło :D
Przez okres wakacyjny robimy to co chcemy czy aktualnie potrzebujemy- czyli pełna dowolność i luz totalny:D
Możecie wrzucać żabci wszystko co ma  cokolwiek wspólnego z naszymi lekcjami, inspiracjami czy nawet z pracami, byleby to były prace nowe.


Nie wiem kiedy, ale przeleciało nam już prawie półtora roku wspólnej nauki decoupage i powiem szczerze, że większości tematu chyba bym sama nie liznęła, dlatego tak lubię tą naszą wspólną naukę.
Co gorsza, zauważyłam, ze lubię pracować pod presją, muszę coś przygotować w temacie i niestety przekłada sie to ostatnio też i na inne techniki, albo raczej ich brak :D
Mam masę pomysłów i planów, co chciałabym jeszcze spróbować, a w co nieco bardziej się zagłębić i gdyby nie ten wieczny brak czasu, już dawno bym Was zasypała nowymi zadaniami

Jedno jest pewne - kolejne lekcje w decu już we wrześniu, a co z resztą zrobię zobaczymy
Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze, za to że jesteście, wpadacie, czytacie i piszecie- to dla mnie  bardzo ważne i motywujecie :)

buziaki przesyłam :)


14 komentarzy:

  1. Widzę Reniu, że wakacje się wszystkim udzieliły i dają fory w zabawach . Myślę, że słusznie , wakacje i urlopy są od tego żeby odpocząć a nie wysilać mózg do myślenia. Mam kilka potrzeb w temacie decou , ba nawet jedna prace mam już gotową , tak jakoś nie było kiedy jej opublikować :-)Więc jeżeli chodzi o mnie to temat co nam w duszy gara na wakacje jest świetny !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu a będzie druga żabka na sierpień , czy sierpień jest całkowicie wakacyjny i nic nie robimy :-)????

      Usuń
    2. Aniu już jest:)
      i jak to nie robimy??
      buziaki

      Usuń
  2. Bardzo wakacyjny pomysł! Ja dla odmiany nie lubię pracować pod presją ale nie zawsze możemy robić tylko to na co mamy ochotę. Miłego weekendu Renatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wakacyjny temat :) Mój mózg też już potrzebuje odpoczynku, może nawet znajdzie się czas na jakieś decu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez dostaję "pałera" jak trzeba zrobić coś na już. Poza tym lubię wyzwania. To taka motywacja do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio też mam ciągły niedobór czasu... Pomysłów pełna głowa, a doba ma tylko 24 godziny:( Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To może ja odrobię te wszystkie stare lekcje? :) Nie cierpię pracować pod presją, wtedy wszystko się we mnie buntuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziemy szaleć do woli :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu , po takich zadaniach widać jak czas umyka. Wydaje się to niemożliwe

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to idealny pomysł z wakacyjnym tematem :-) Trochę prac w poprzednich tematach zrobiłam tylko pokazać nie zdążyłam to może trochę nadrobię :-) Pozdrawiam wszystkich i życzę dużo atrakcyjnego wypoczynku, ja o wakacjach w tym roku mogę zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. W maju nie zdążyłam więc mam okazję teraz nadrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobał mi się pomysł na wakacje. Mam podobnie, gdyż wielu technik decu nie liznęłabym nawet gdyby nie te wspólne lekcje. Tym razem poszalejemy na luzie i spróbujemy zrobić to co miałam zaplanowane juz bardzo dawno. Dziękuję za taki luzacki temat. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. I zupełnie nieoczekiwanie zagrało mi coś w duszy :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)