niedziela, 31 sierpnia 2014

Podsumowanie frywolitkowego sierpnia

Jak już wiecie od kilku miesięcy razem z Justynką uczymy się frywolitki:)
Bardzo sie cieszymy że dołączyły do nas Kazia, Ewa, Beva i Terenia, ale jeżeli są jeszcze chętne to zapraszamy serdecznie:)


Tematem na sierpień były wzory celtyckie i podsumowanie w tym miesiącu przypadło mnie :)
Powiem szczerze, ze sama frywolitka jak i jej możliwości mnie coraz bardziej zaskakują, pozytywnie oczywiście:) no bo czy można zrobić coś tak pięknego  delikatnego inną techniką? chyba nie
 Zresztą zobaczcie sami poszczególne prace :
 Kazia


 Ewa,
która do swojego wzoru zrobiła rozpiskę( zresztą na moją prośbę:) i mam nadzieję, że nie będzie miała nic przeciwko temu że tu ją umieszczę:)



jeszcze raz dziękuję:)

Justynka
 i tutaj



Terenia
Beva



i ja

i jeszcze tutaj
 Trochę się nazbierało:) nawet nie wiecie jaka frajdę mamy z Justynka przy wspólnej nauce ( prawda? bo ja mam na pewno:) i jak nas bardzo cieszy, ze do nas sie przyłączyłyście
Jeżeli kogoś pominęłam to z góry przepraszam, bardzo proszę o komentarz a ja od razu uzupełnię spis:)
Bardzo dziękuje wszystkim za bardzo ciepłe i miłe komentarze i zapraszam do Justynki, która wybrała nowy temat na wrzesień:) 
Aha i na sam koniec małe co nieco dla Was i zapraszam na następny post, będzie tutek z misą:)
No i nie byłabym sobą gdybym Was nie poczęstowała:) małe co nieco do porannej kawki:)





 Bardzo Wam kochane dziękuję za cudne komentarze, życzę miłej niedzieli :) buziaki dla wszystkich:))

49 komentarzy:

  1. Piękne prace! Podziwiam, wzdycham i podziwiam:)
    Deserek pyszny. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z Was dziewczyny frywolitkowe zdolniachy,wszystkie prace przepiękne.
    Pozdrawiam Reniu i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję w imieniu swoim i dziewczyn:)

      Usuń
  3. Jesteście mega uzdolnione, wzory celtyckie są ogólnie nie takie trudne, najgorzej zrobić ostatni rząd, który łączy w całość, poprzednie elementy. Wam to się udało,wszystkie prace piękne, a biżu Ewy jest cudne !
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszych frywolnych poczynaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wyglądają tylko na trudne, ale to piękne wzory:)

      Usuń
  4. Ale świetne te prace. Na pewno są pracochłonne. Rzeczywiście masz racje, że są bardzo delikatne. I najpiękniejsze jest to, że mają mnóstwo zawijasów:) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu te małe nie są pracochłonne, jak sie je rozgryzie to szybo się je już robi:)

      Usuń
  5. Wspaniałe prace! Widać, że frywolitka daje wiele możliwości, podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu:) mozliwości jest mnóstwo i wciąż znajduję coś nowego:)

      Usuń
  6. Piękne te Wasze frywolitki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie powiem, bo zazdroszczę Ci tych umiejętności.Jesteś zdolna,bo od początku wszystko robilaś tak,jakbyś frywolitką zajmowała się od dawna;)Zresztą patrząc na prace dziewczyn,powiem o nich to samo;)\Może kiedyś i ja zacznę wiązać supełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko to dla mnie duży komplement:) bardzo dziękuję:) buziaki

      Usuń
  8. Wszystkie prace są przepiękne ! Uwielbiam frywolitkę jest taka delikatna i szykowna . Cudownie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne frywolitki a do kawusi własnie zjadłam serniczek ale dziękuję za twoje " ciacho" musi być bardzo smaczne bo wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie celtyckie prace wyglądają wspaniale, z przyjemnością je oglądałam ;) Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, żeby spróbować samemu zrobic taką przeplatankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że za takie sumienne ćwiczenia należy nam się nagroda tak wspaniała jak twój deser :))
    Miło mi, że podoba Wam się mój wzorek, więc proszę korzystać do woli :) Jeśli ktoś zechce skorzystać to mam nadzieję że się pochwalicie i zostawicie jakiś ślad żebym mogła Was odnaleźć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś dzięki i na pewno się pochwalę bo bardzo mi sie podoba, choć wiem, że nie będzie taki jak twój:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Frywolitki mnie wciąż zachwycają, prace które pokazujesz są prześliczne, aż wzdycham sobie, bo tyle pracy i cierpliwości trzeba mieć żeby je stworzyć, wow! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zachwyciły już dawno temu, teraz żałuję, że tak długo czekałam z nauką:) również pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Reniu wzory celtyckie w przełożeniu na frywolitke zjawiskowe, wszystkie bez wyjątku. Wiesz że podziwiam Was wszystkie. Frywolitka cudna i cały czas mnie oszałamia . Uwielbiam ją oglądać , bo niestety do zrobienia jeszcze nie dojrzałam. Ale nie mówię nie bo ja szalona kobieta jestem ;-)
    Pozdrawiam i miłego tygodnia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to najbardziej w Tobie lubie szalona kobieto:)

      Usuń
  14. Śliczne prace wszystkie. Moje są takie skromne ale uparcie ćwiczę. Dzięki Tobie i bardzo dziękuję. Zawsze podziwiałam frywolitki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam ochotę na coś słodkiego a Twoje ciasto na pewno pychotka:)
    Reniu! wymyśliłaś zakręcony temat i fajnie , że powstało tyle ładnych prac. Ciesze się , że mogłam swoje 3 grosze wstawić do sesji:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaziu dziękuje :) i też bardzo sie cieszę że mogłyśmy wspólnie coś posupełkować:) buziaki:)

      Usuń
  16. Ach, jak pysznie wygląda to ciasto...
    Ciekawy temat wymyśliłaś i z prawdziwą przyjemnością obejrzałam galerię prac. Cieszę się że uprosiłaś Ewę o tą rozpiskę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Frywolitki są przepiękne, podziwiam, podziwiam i z podziwu wyjść nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się cieszę, że nam się udało. Wspólna nauka i szukanie inspiracji daje mi, a myślę że i wszystkim dziewczynom wiele frajdy. A jak się jeszcze podoba to dodatkowa radocha. Myślę więc, że i ja mogę poczęstować się torcikiem malinowym. A teraz do roboty, nowe wyzwanie czeka :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, częstuj sie, :)ale ten nowy temat który wymyśliłaś to mnie powalił na kolana:(

      Usuń
  19. jakież cudowności... oczy śmieją się do każdego zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne. Zawsze bardzo mi sie podobaly frywolitki. Chcialam sie ich nauczyc,ale sa chyba bardzo czasochłonne.mozw kiedys mi sie uda a rymczasem bede podziwiac Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak bardzo jak sie wydają, dlatego najlepiej spróbować, żeby potem nie żałować

      Usuń
  21. Alez cuda powstały wszystko przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne prace. Może jak junior dorośnie, to i ja znajdę chwilę, żeby się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) spróbuj koniecznie, tylko nie czekaj zbyt długo, bo ja żałuję że dopiero teraz sie za nie wzięłam:)

      Usuń
  23. Gratuluję kobietkom tak wspaniałych prac! są przepiękne, podziwiam i podziwiam wasze poczynania, szkoda, ze nie mam kiedy się jej nauczyć, ale może kiedyś :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej mi się podoba ten cały czarny na łańcuszku. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)