niedziela, 27 lipca 2014

Nauka frywolitki- zadanie 5 czyli poplątane z pomieszanym:)

Już 5? jak to leci:) ale powiem wam, że wciąga,a  widzę, że i młodej podoba sie ta technika.Wiem, że do nauki się teraz raczej się nie weźmie, ale może kiedyś? wie, że wcale nie jest to takie trudne, jak się wydaje:) na razie przytaszczyła starą maszynę do swojego pokoju i ćwiczy,co z tego wyjdzie ? nie wiem, ale po cichu liczę, że załapie bakcyla:)
Ale, nie o tym miał być post :) Justynka znajduje tak fajne pomysły i inspiracje, że musiałam sama trochę przysiąść:) a buszując w sieci widziałam masę takich wzorów



Wzory celtyckie - pod taką nazwą występują najczęściej,
a poniżej kilka inspiracji.
Zmieniamy też zasady pokazywania naszych prac:)
Nauka frywolitek pochłania nam dużo czasu i często na blogach mamy zastój i ciszę:) dlatego będziemy pokazywać na bieżąco,a na koniec jedna z nas zrobi podsumowanie miesiąca.
Dlatego osoby które bawią sie z nami prosimy o info w komentarzach:)
A teraz już wracam do tematu.
zacznę od serwetki Kazi- pokazany krok po kroku, spokojnie, wcale nie jest taka trudna:)








i kilka inspiracji

34 komentarze:

  1. Jejciu ależ cuda można robić z frywolitki,wszystko tak przepiękne i delikatne,pracochłonne,że pozostaje tylko podziwiać i wzdychać .A co zdolniejsi i bardziej cierpliwi niech się uczą :)
    Pozdrówka na niedzielę Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuś dziękuje i również udanej niedzieli życzę:)

      Usuń
  2. wszystko jest piekne Renatko a dla mnie to czarna magia nigdy sie nie naucze jestem zbyt niecierpliwa - milej i slonecznej niedzieli czi zycze buziaki slac Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta Frywolitka. Może kiedyś posiądę umiejętność jej wykonywania, ale na igle, nie na czółenku. Już nawet mam potrzebne igły i nici. Pierwsze próby były ,ale krzyżyki wzięły górę.
    Już się u Ciebie zameldowałam , zostanę na dłużej, jeśli pozwolisz. A za życzenia urodzinowe, raz jeszcze dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu ja też robię na igle- czółenka mnie w...ją:( a rękodzieło ma cieszyć i dawać nam satysfakcję, prawda:)
      Bardzo sie cieszę że dołączyłaś i witam Cię serdecznie:) buziaki:)

      Usuń
  4. Świetny temat Reniu wymyśliłaś. Inspiracje cudowne. Chyba się już troszkę znamy, bo też już sobie założyłam folder "poplątane" w zakładkach na komputerze, że może kiedyś? Ale dobrze, trzeba "chwytać byka za rogi" jak patrzę ile się już razem nauczyłyśmy to przestaję mieć obawy, że nie damy rady. Jeszcze raz więc napiszę bardzo, ale to bardzo się cieszę, że się razem bawimy i uczymy. Życzę, żeby Młoda połknęła bakcyla (choć zapewne już się to stało). Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam, że wcześniej czy później któraś z nas się za to weźmie,jest tego dużo w sieci :) Justynko, gdyby nie nasza wspólna nauka pewnie poddałabym się po nieudanych próbach z czółenkiem, a tak chwyciłam za igłę i też coś dłubię:)

      Usuń
  5. Ależ fantastyczna biżuteria :) kolczyki mi się niesamowicie podobają :) rewelacyjne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za wspaniałości, oglądam i oglądam te wasze zmagania i powiem szczerze strasznie mi się podobają te cudeńka, chociaż nie bardzo rozumiem jak powstają. Kiedyś będę chciała się tego nauczyć:)) pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko:) szkoda, że nie teraz, my sie uczymy razem i tak jest najlepiej:)

      Usuń
  7. Reniu jakie to wszytko jest piekne . Oj kusisz mnie kobieto coraz bardziej. Tylko kiedy ja na to czas znajde ???
    Pozdrawiam i dziekuje za życzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieczorami Aniu przed telewizorkiem:) ale to tak później, bo na początku to się może mylić:)

      Usuń
  8. A ja Reniu dalej Cię będę namawiała do czółenek.
    dasz radę , póki co rób na igle dla przyjemności ale weź czasem czółenka. Śzybko dajecie stopnie trudności. Nie ma dla Was przeszkód:)Świetnie Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaziu będę próbować dalej, ale nie lubimy się z czółenkami:(

      Usuń
  9. O Rajciu Renatko , ja to bym oczoplasu dostala normalnie , w zyciu bym tak nie potrafila ! Jestem zachwycona ! Takie delikatne ozdoby mozna wykorzystac doslownie do wsyzstkeigo a sa najwiekszym akcentem calosci ! Pieknosci Renatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymciu właśnie ta delikatność zawsze mnie w frywolitce zachwycała:)

      Usuń
  10. łał, jakie to piękności można zrobić tą techniką. Wygląda na skomplikowane i na pewno nie dla wszystkich (np nie dla mnie :o) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, też tak myślałam do niedawna i powiem że żałuję, że tak późno, bo wcale nie jest taka trudna:)

      Usuń
  11. Piękne rzeczy tworzy się tą techniką dla mnie nie do ogarnięcia. Podziwiam Twoje zacięcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, takie wzory to ja lubię :) Będę wyczekiwać nowych prac z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już jutro coś pokażę, zapraszam serdecznie:)

      Usuń
  13. wpadłam się pozachwycać! :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię serdecznie:) jutro zapraszam na moje wypociny:)

      Usuń
  14. Śliczne wzory! Mnie najbardziej wpadły w oko kolczyki miodowo-bursztynowe.
    Chcę się tego nauczyć!

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie też, ale czy podołam? co do nauki to może się przyłączysz- my się też uczymy :) frywolitka wcale nie jest taka trudna:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne wzory, A wzory celtyckie bardzo lubie:) mają coś urzekającego w sobie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. celtyckie są bardziej wymagające ale efekty są super i też je bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Incredible quest there. What occurred after? Take care!



    Here is my website :: Geburtstagsgedichte, http://profmedia.by/forum/user/28335/,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he created it :)

      http://reanja1.blogspot.com/2014/08/podsumowanie-frywolitkowego-sierpnia.html

      Usuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)