niedziela, 16 czerwca 2024

Rękodzieło i przysłowia- czerwiec

 Nie powiem, na początku miałam lekki mętlik w głowie, ale postanowiłam iść za ciosem i mam pracę na kolejny miesiąc zabawy u Splocika(klik) i do "Coś prostego" (klik)

 

W poprzednim poście(klik) pokazałam króliczka, według tego samego tutka przygotowałam misia 

















1. Przysłowie  
Kto umie wygrać sam ze sobą, nie zginie nigdy.

2. Cytat  
"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się pragnie." - Paulo Coelho


Wybrałam słowa z cytatu- Dziecko, nauka, cieszyć sie, zajęty, moja praca  pasuje do każdego z nich;) chyba się skuszę i na inne breloczki, bo to świetna odskocznia od drutów, a nie są tak wymagające czasowo jak chusty. Bedą fajnymi dodatkami do prezentów, lub dla kolegów na zakończenie szkoły Lili.

Dziękuje za Waszą obecność i komentarze.

Spokojnego tygodnia życzę i uważajcie, podobno idą upały.

Buziaki






 

16 komentarzy:

  1. Śliczny misio, podziwiam za wykonanie małych rzeczy na szydełku, takie drobiazgi są trudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak z tego misia. Świetnie zinterpretowałaś, Reniu, cytat. Pozdrawiam deszczowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu fajny ten misio to świetna alternatywa jako dodatek do prezentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki misiu, nie mam cierpliwości do takich maleństw, jako prezenty będą cudowne,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziak 😍 i jakie małe serduszka jako przwieszki 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne maskotki i doskonale pasują do wybranych słów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały zaczątek przesłodkiej kolekcji! Aż mi się zachciało popełnić takiego misiaczka. Albo króliczka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna super zawieszka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaczek uroczy i z serduszkami. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki uroczy... :) I naprawdę bardzo udana sesja zdjęciowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I misio i króliczek są cudne :).
    Zdecydowanie powinnaś zrobić kolejne :).

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze breloczki - zarówno ten z misiem, jak i królikiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziuchne maleństwa! <3
    Dziergane arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze misie. Malutkie zawsze będą z właścicielem bo takie małe wszędzie się zmieszczą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)