środa, 1 listopada 2023

Rękodzieło i anagramy Listopad

 Pomału zbliżamy się do końca roku i sama się zastanawiam,kiedy to znowu minęło?


 

Ostatnie miesiące będą powiązane już ze świętami Bożego Narodzenia, choć na każdy wytyczne będą nieco inne i mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie

W tym miesiącu to :

Litera  N i/lub Ś ,    kolor owocowy lub neonowy i  prezenty ,mogą też być owoce

 M E A A A Z C N J I I E E Z C K A A B  Magdalena Kordel

Przyjemna książka, która jest typową, lekką obyczajówka.

U niektórych wywołuje nostalgię, albo radość, budzi nadzieję albo tęsknotę, ale nikogo nie pozostawia obojętnym. 

Historia jest magiczna i wyjątkowa. Przedstawia piękne i wzruszające chwile. 

Takie właśnie na Święta :)


6 komentarzy:

  1. Długa ta rozsypanka. :)
    Ciekawe co z niej wyjdzie. :)
    Tytuł już ogarnięty. :)))
    Jutro obieram kierunek działania. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, robi się.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba domyślam się jaki to tytuł :) Czytałam, i bardzo mi się podobała :) Zgadzam się że to taka przyjemna, lekka, ciepła obyczajówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalenę Kordel bardzo lubię i czytałam prawie jej wszystkie książki. Mam nadzieję że dziewczyny sobie poradzą z rozsypanką , wiele z niej się da słów ułożyć, zresztą inne wytyczne też są super, choć w tym roku się z tobą nie bawię to wiernie Wam kibicuję !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałam "prezenty" ale nie wiem, czy nie odeszłam zbyt daleko w tej interpretacji. Lukniesz, Reniu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się utworzyć z dziećmi słówka.... heh wstyd że odpuściliśmy

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)