niedziela, 22 października 2023

Rękodzieło i anagramy

 Cóż idzie nowe, na razie pomalutku i z oporami, ale nikt z umiejętnościami się nie urodził, trza się uczyć i już;) Więcej o tym na końcu, teraz podziękowania, dla Was wszystkich

 

Dziękujemy za wsparcie i przekazanie 1,5%

Za wpłaty i zakupy moich projektów, za dobre słowo i za to że dajecie w wiarę w ludzi, może jest jeszcze dla ludzkości nadzieja;)


 

Anagramy- w tym miesiącu mam ich niewiele, ale też czasu u mnie ciągle mało

 K O W Ó N E M  N U I I M  czyli   "Nie mów nikomu" Harlana Cobene

3 literowe- mów, eko, nów, emu, Emo, men, wio, mem, nie, wok,

4 literowe-neon, nowe, ukoi, wino, kino, omen, kiwi, weki, wiem, wiek, inne/inni, koni, mewi(krzyk nad     morzem;), wnuk, kmin, umie,  omów (zadanie), komu, unik,

5 literowe- mknie, kumin, umówi, nówki, mumii, umiem, komin, konie, Konin, (dwojga) imion, mewki, moimi, (w) oknie, wieki, wieko, minki, winni, Nowik, Nikon,

6 literowe- wionie,  winien, owinie, Inkowi, kinowe(krzesło), kiwnie, ikonie,  neonki, mówkom (krótkie przemówienia), mimowi , winnik

7 literowe- Muniek, unikowe, konnemu, nowinki, nieuków, mówione (słowa), Komunii, Wikunii, winnemu, umownie, (w) kimonie,  nowinki, Muminek, 

8 literowe- umówieni/omówieni, miniówek,  wonieniu, nieukowi

9 literowe-(słowu) mówionemu, minionemu, nieumowni

i tyle słówek.

Teraz przechodzę do naszych prac. Naszych, bo jak pisałam Młoda chce się czegoś nauczyć.

Było ciężko, jest trochę lżej, ale ciągle ćwiczy i się uczy. Żeby się nie zraziła przejęłam prace wykończeniowe i tak powstała nasza  kooperacja. Obręcz, młynek dziewiarski.

Idzie nowe;)   ochra, tutaj nieco ja jasny kolor wyszedł, ale tak była podpisana wełna;)


L jak lalka ale w króliczym wydaniu;) bardziej pasowała by maskotka, ale to przecież tylko zabawa, kolor opaski sobie zaliczam, reszta to dodatki;) 



 Tyle, że moje plany wzięły w łeb i za nic nie mogę skończyć rozpoczętego swetra i wziąć się za rozrysowane wzory.  Nie narzekam, tylko uprzedzam;)

Będą następne prace, ale to już w kolejnych poście:)

Miłej niedzieli i spokojnego tygodnia Wam życzę


14 komentarzy:

  1. Świetnie że Lilka próbuje, cierpliwości trzeba będzie ale najtrudniejszy pierwszy krok.Opaska piekna ale królisia mega słodka,pozdrawiam dzisiaj ulewnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla Lili! Naprawdę świetna z niej kobietka. A króliś ptrzesłodki.
    Pozdrawiam Was obie - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Młynek dziewiarski... kiedyś próbowałam ale mnie nie porwał. Królisia super a opaska świetna. Fajnie że Lilla bierze się za rękodzieło obojętnie jakie by nie było, ale zawsze ćwiczy ręce!!.
    Trzymam za Was kciuki, uczcie się i oby coś z tego wyszło !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten króliczek i opaska bardzo ładna :) Trzymam kciuki, żeby się Lila nie zniechęcała i ćwiczyła..mnie druty pokonały(eh...a tak podobają mi się chusty ażurowe) Zdecydowanie wolę szydełko ;) Widocznie nie wszystko dla każdego..
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że rośnie nowe pokolenie rękodzielniczek :) Królisia piękna, i opaska też super :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne prace. Naprawdę Lila sama je zrobiła? Zdolniacha. Szczególne podoba mi się ten króliczek, jest słodki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Karolinko. Wykończeniem zajęłam się ja. Lila robiła korpus, czapkę ,uszy i łapki i na razie siedziała, patrzyła i sie uczyła;) Tak samo z opaską- zrobiła na prosto, zszywanie podglądała;) nie robiła tego do tej pory i praca z igłą jej jeszcze nie idzie:)

      Usuń
  7. Cudne prace! Brawo Lila!!!
    Pozdrowienia dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo dla Lili!
    L- jak Lalka, ale też jak Lila. :)
    Królisia prześliczna i opaska też super. :)
    Wyrazów też sporo powstało.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne, że Lilka ma chęci i początki piękne. Brawo Wasz duet!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo zgrany z Was duet Dziewczyny !!! Czekam na kolejne wspólne dzieła 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne początki Lili wielkie brawa. Po kimś to odziedziczyła:))

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)