środa, 1 marca 2023

Rękodzieło i anagramy- marzec

 Czy Wam też tak szybko mija czas? Mamy już marzec i to moja propozycja na ten miesiąc

litera W i/lub P, kolor SZARY i dodatkowo OWAL

Myślę, że na Wielkanoc na pewno będziecie coś przygotowywać i moje propozycje przypadną Wam do gustu


 

To były propozycje czysto rękodzielnicze, teraz anagramy

T W S A I A I K I L C J L E I N E L A N M A

Autorzy -Maria Ulatowska i Jacek Skowroński

 Lekki, babski kryminał( Chic to i tak za dużo powiedziane, raczej powieść z wątkiem przygodowo-kryminalnym;), bez inwektyw i ociekających seksem scen, czyta się lekko i przyjemnie, ale trudno było mi się od niej oderwać. Może tylko mnie- nie wiem, ale czasami takie lekkie lektury lepiej działają niż kawa:)

Czasami też jest tak, że pominiemy tom 1 i potem trudno jest się nam odnaleźć w fabule- tutaj łatwo się domyślić co i jak;) 

"Bardzo ciekawa kontynuacja w której sporo się dzieje, a bohaterowie muszą zmagać się z coraz to nowymi wyzwaniami. Trochę może mylić spora ilość różnych wątków, ale wartka akcja, ciekawie nakreślone postacie i intrygująca fabuła sprawiają, że lektura wciąga na całego. Ponownie broni się tutaj fajny humor i klimat, więc to dodatkowy plus" to jeden z komentarzy do książki, ale od Was zależy czy po książkę sięgniecie- mam nadzieję, ze uda się i odczytać tytuł:)



11 komentarzy:

  1. Dziękuję za kolejne wytyczne. Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Reniu za nowe wytyczne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak znam życie, dziewczyny na pewno coś stworzą. Uwielbiam Ulatowską i Skowrońskiego i mam teraz na tapecie Ulatowską. Fajnie się ich czyta potwierdzam !! Ale kryminału ich chyba żadnego nie czytałam to i tytułu nie zgadnę !! Zresztą tym razem się nie bawię z Wami bo jak już pisałam nic na siłę robić nie będę !! .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kryminał to za dużo powiedziane. Powiedzmy że to obyczajówka z wątkiem kryminalno przygodowym 😁

      Usuń
  4. Na pewno coś powstanie.
    Pozdrawiam, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie ciekawie, nie znam pisarzy wcale :) Będę próbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczę co tam dziewczyny wymyślą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł i wyrazy już mam, pozostało mi coś stworzyć. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, dużo słów z tego wyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem co powstanie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)