sobota, 25 lutego 2023

Dekoracyjne wyzwanie -luty

Jestem, nieco spóźniona, ale moje przesilenie zimowo-wiosenne trwa nadal i skutkuje zupełnym brakiem weny do robótek i pisania postów:( 

Cóż, bywa i tak.

 

W lutym w zabawie  Splocika miałam mały problem z interpretacją przysłowia i cytatu  


1. Serce to pałac szklany, gdy pęknie nie można go naprawić.
2. "Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące."

Jakiś pomysł była dopóki nie przeczytałam posta u Ani I(klik) i doczytałam regulamin Splocika (klik)

Cóż ja zaczęłam przygotowywać serwetkę do koszyka;) ale umówmy się że to serwetka pod wazon- ok?:)

Mniej więcej byłam w tym momencie i reszta była już dla mnie WYZWANIEM  i to jest to słowo które jest zinterpretowanie i mam nadzieję, że spełniam wymagania;)

Schemat znaleziony na Pinterest, niestety bez autora, dlatego nie będę go publikować na swojej stronie
 

I później już bardzo trudno mi się dziergało ją dalej, a jeszcze gorzej blokowało- wyszła nieco koślawa, ale poprawię ja już żelazkiem





Cóż na zdjęciach w necie wyglądał bardziej zachęcająco i choć robiłam cienkim szydełkiem i efekt jest inny niż ten zamierzony, trudno:( nie wszystko to co robimy musi nas zachwycać

Miłego weekendu Wam życzę :)
 


18 komentarzy:

  1. Przecież serwetka jest sliczna, każdy robi inaczej.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, wzór jest śliczny, serwetka będzie idealnie wyglądać gdy po lekkim usztywnieniu mocno ją zblokujesz. Ups wreszcie doczytałam, że ona już blokowana, tak na taką serwetkę to mnóstwo szpilek potrzeba, pewnie ponad 200. Jak ja nie lubię blokowania ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdarzają się niestety takie wzory serwetek, które na zdjęciach pięknie się prezentują, a wzory okazują się wyzwaniem. Twoja serwetka wyszła cudownie. Na zdjęciach nie rzuca się w oczy, aby była koślawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu serwetka świetna a jak wsadzisz to koszyczka to nie będzie widać że jest krzywo zblokowana. Tez tak mam dlatego serwetek już nie blokuję . Ciekawa byłam do którego mojego posta się odniosłaś , ale teraz już wiem !! Osobiście nie robię już nic (Oprócz chust) ze schematów, Aurelia ma tyle filmików , praktycznie na każdą okazję, że dałam se spokój za schematami !!! I nie mam problemów a właściwie wyzwań . :-)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna serwetka, taka delikatna przez te pajęczynkowe sploty i śliczny wzór. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu zabawy z przysłowiami, a dodam je także na początku marca do galerii Małych Dekoracji.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna wyszła :) Dobrze, że mi przypomniałaś, też muszę zrobić nową serwetkę do koszyczka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jest rewelacja. Nie bądź dla siebie zbyt surowa. Pamiętaj, że są osoby, które nie mają zielonego pojęcia o takich pracach. Czytaj ja. Dla mnie to mistrzostwo świata. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, ja się wprawdzie nie znam, ale nie widzę niedoskonałości w tej uroczej serwetce,
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie serwetka wyszła przepięknie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to czasami bywa, że efekt końcowy rozmija się z naszymi wyobrażeniami i oczekiwaniami. Niemniej jednak serwetka jest ładna, delikatna, czy pod wazon, czy do koszyczka - cieszy oko.
    🦋

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się serwetka bardzo podoba! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka bardzo mi się podoba:) taka jaka jest - jest ok! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka jest ładna i ma swój urok właśnie dlatego, że z cienkich nici ją wyszydełkowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wiem co ci się nie podoba ? Przecież ta serwetka jest bardzo ładna :)
    Mnie się też ostatnio nic nie chce...no może poza czekoladą :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, serwetka jest prześliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, ja to i tak podziwiam Ciebie. Ja raz w życiu próbowałam blokować małą robótkę i kiepsko wyszło. Serweta ma piękny wzór!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna serweta z ciekawym wzorem:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)