sobota, 7 stycznia 2023

C&K podsumowanie grudnia

 Choć zabawa już się zakończyła, to podsumowanie musi być:)


 

Dziękuje raz jeszcze wszystkim bawiącym się- rocznego podsumowania nie będzie, bo nigdy ich nie robiłam, ale też nie znoszę tak samo jak noworocznych postanowień.

 



1/Splocik


2/ Splocik- bardzo pomysłowe i recyklingowe obrączki

3/Motylek
 



4/Joasia&art



 5/ AniaI



 

 6/Urszula97

7/Agatka


8/Violka
 
 

9/Elunia


 10/ Tina


11/ i moja praca


 i jeszcze Hania dokończyła swój kocyk;)


 

I tak na koniec.

Kochane bardzo dziękuje za pamięć i wsparcie Lili nie tylko w ubiegłym roku, ale przez cały czas mojego blogowego życia- jesteśmy Wam ogromnie wdzięczne:) 

Dziękuje też za karki, które otrzymałam przed i po świętach;)

BasiN

JustynceK
MałgosiX
AniI
AniT

Splocika


 


Dużo zdrówka Wam życzę i dbajcie o siebie:)

Pozdrawiam weekendowo


16 komentarzy:

  1. Reniu serdecznie dziękuję za organizację zabawy. Dzięki niej nauczyłam się (wreszcie!) przerabiać rzędy skrócone.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace dziewczyny wykonały :).

    Śliczne kartki dostałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna galeria i jak zawsze różnorodna, Reniu dla Ciebie również dużo zdrówka w Nowym Roku i wszystkiego dobrego!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i bardzo różnorodne prace powstały w grudniu :)
    Śliczne kartki do Ciebie dotarły... :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prace powstały w grudniu. Tobie Reniu serdeczne dzięki za zorganizowanie i prowadzenie zabawy !! A kartki to takie miłe jak się je wyciąga ze skrzynki i otwiera !! Fajnie że koleżanki o Tobie pamiętały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wszystkie piękne prace.
    Uściski dla Ciebie i Lili.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna galeria, brawo my.Zobaczymy jaka będzie druga zabawa, powodzenia życzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze super prace przygotowane przez dziewczyny :) No i oczywiście super podsumowanie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu super podsumowanie grudnia, świetnie się bawiłam z Tobą cały rok. Chętnie bawiłabym się w nowa zabawę ale nie do końca ja rozumiem, napisałam Ci maila ale nie wiem czy dotarł a karteczki to bardzo miłe dowody sympatii 😀 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne grudniowe prace :) Ja grudzień zawaliłam :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała to była zabawa i comiesięczne oczekiwanie na zadany temat. Prace dziewczyn bardzo różnorodne i ciekawe. Dziękuję za prowadzenie zabawy i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace i świetne podsumowanie grudniowej zabawy. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała galeria grudniowych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prace, podziwiam i się zachwycam :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)