niedziela, 4 września 2022

Podsumowanie wakacji

 Wakacyjne dzierganie nie wszystkim spasowało, i nie wiem, czy to wina skarpet czy braku czasu?

  Jak zwykle prezentuję prace według ich dodawania

1/Urszula97(klik)


 2/Motylek- przygotowała 2 prace są to 

skarpety (klik)


 i koc (klik)


3/ Splocik(klik)


 4/Elunia (klik)


5/AniaI (klik)

6/ Violka (klik)

7/ Tina dopiero rozpoczęła (klik) 

8/Mięta

 

9/ i moje stopki (klik)

 



 I tyle:)

Tutaj(klik) są moje propozycje na kolejne miesiące

Dziękuje wszystkim za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie
 


19 komentarzy:

  1. Rewelacyjne skarpetki i stopki. Może i mnie uda się kiedyś zabrać się za zrobienie skarpetek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te nasze skarpety, co jedne to ładniejsze. Wiesz Reniu gdyby nie Ty i ta zabawa w życiu bym się za te skarpety nie zabrała. Fajnie że podałaś tematy do końca roku. Dziękuję za Twoją prace w tym temacie i za to zestawienie i szacun wielki że poradziłaś sobie bez komputera.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne skarpetki - od koloru do wyboru :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prace, ładnie wyszły skarpety na dwóch drutach, koc rewelacyjny, moj pokaże w listopadzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te nasza skarpety. Gdyby nie Twoja zabawa Reniu, nigdy w życiu nie zabrałabym się za ich zrobienie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te skarpety - uwielbiam takie grube, ciepłe i kolorowe.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne skarpety, już niedługo będą potrzebne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super skarpety wykonałyśmy, no może ja nieco mniejsze, ale to też skarpetki. :)))
    Robi się chłodno i będą potrzebne, więc pewnie dla siebie też zrobię, ale chyba takie stopki, jak Twoje. :)
    Upss! Przy Violce powtórzyłaś link do Ani.
    Galeria jak zawsze wspaniale przygotowana. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UPS. Ale to tak jest jak się uczy na telefonie linki wklejać 🤣

      Usuń
  9. Tyle skarpet a kazda para inna! I kazda taka ladna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie sobie dziewczyny poradziły z tym zadaniem :)
    Podziwiam za obrobienie tego wpisu w telefonie - to nie na moje nerwy.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Skarpety na pewno ogrzeją stopy w nadchodzące jesienne i zimowe wieczory :) piękna galeria!

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu cudne skarpety dziewczyny przygotowały, przyznaję się że zapomniałam zrobić tej drugiej skarpetki ... przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam napisać, że latem po prostu kiepściutko z czasem a i upały zniechęcają do zabaw włóczkowych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te Wasze prace! Motylka skarpety skradły mi serce :).
    Buziaki Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i różnorodne skarpety. Idealne na zimowe dni. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zmieściłam się w terminie, ale i ja mam skarpetki
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2022/09/471-sierpniowe-skarpetki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prace powstały, podziwiam całą galerię:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)