niedziela, 14 sierpnia 2022

Karteczkowo

Pamiętacie jak pisałam, że muszę zrobić przerwę? no to już wiem, ze muszę uważać na to co piszę.


 

Laptop wylądował w serwisie- po naprawie okazało się, ze straciłam mnóstwo schematów, opisów i jeszcze więcej zdjęć. Kilka schematów nowych chust mam wydrukowane, więc te dam rady odzyskać, ale miałam już rozrysowane nowe wzory,nowe pomysły- na później i te może uda mi się odtworzyć w 50%, reszta może kiedyś się przypomni. Najgorsze jest to, że nawet te zapisane na pendriwie, po przeniesieniu na pulpit mam z kłódką i nie otwierają się ,a ja żadnego szyfrowania nie zakładam i nie mam pojęcia co się stało.

Poskarżyłam się i wyrzuciłam z siebie nieco żalu, to przechodzę do kartek.

Zrobiłam dwie, po jednej do każdej mapki.

Pierwsza dla ulubionej Bratanicy mojego M ( ulubionej bo jedynej, żeby nie było, że kogoś wyróżniamy;)  Wiki lubi styl boho, a że jest jeszcze nastolatką to mam mały dylemat- może, czy nie może ?? 


 

Druga tez w tym klimacie ( przynajmniej tak mi się wydaje;)


i kolaż dla Ani(klik)

 


I tyle- spokojnego i słonecznego weekendu Wam życzę i pozdrawiam serdecznie




16 komentarzy:

  1. Reniu, obie kartki piękne, rewelacyjnie poradziłaś sobie z ta pierwszą mapką, moim zdaniem to najtrudniejsza mapka do tej pory.
    Współczuję utraty plików i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są śliczne obie :)
    Tylko kolażu nie widać.
    Tak to jest z komputerami i przechowywaniem wszystkiego na nich.
    Ja kupiłam sobie dodatkowy dysk zewnętrzny i wszystko, co najważniejsze wrzucam tam i mam w dwóch miejscach na takie właśnie ewentualności.
    Kiedyś zapisywałam na płyty CD.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku też kupiłam i przeniosłam, ale po przerzuceniu na lapka mam prawie wszystko zaszyfrowane a tego na pewno nie robiłam

      Usuń
  3. Bardzo fajne kartki, Reniu.
    Współczuję straty plików.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki są śliczne :).

    Oj, wiem jak, to jest stracić wiele wzorów...

    Może nie masz wgranych w komputerze jakiegoś sterownika albo programu... Może zapytaj w tym serwisie co naprawiałaś laptop...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wyszły Ci przepięknie te kartki Reniu. Przykro mi z powodu utraty zdjęć. Ja kiedyś utraciłam zdjęcia, ale ściągnęłam aplikacje która pomogła mi w ich odzyskaniu. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję wiem jaka to strata bo mój stary lapek też padł i nie mam dostępu do wielu moich zabiorów schematów. Obie karteczki piękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie poradziłaś sobie z mapkami. Obie karteczki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, ta pierwsza mapka była trudna a Ty sobie świetnie z nią poradziłaś.... przykro mi z powodu laptopa i życzę żeby Ci się udało odzyskać te schematy Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, takie sytuacje czesto sie zdarzaja. Przykro, bardzo przykro...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, te komputery i elektronika... ile to jest stresu... smutne że tak Ci się zrobiło :(
    A karteczki bardzo urocze!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tymi komputerami tak to już jest, że się psują, niestety... ale mam nadzieję, że odzyskasz swoje pliki - jak piszesz - masz je, tylko są jakby niedostępne - z pewnością otworzy je informatyk, albo podpowie, jakim programem da się to zrobić.
    A karteczki są wspaniałe, podziwiam takie ręcznie urywane papierki, ja tak nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow Reniu, współczuję bardzo z tymi utraconymi plikami. Oby udało odzyskać się te z pendriva i zapewne przypomnisz sobie te nowe i niedługo je spiszesz.
    A obie karteczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie tak to już jest jedno naprawią a ile przy tym spieprzą !!
    Kartki ja zawsze świetne myślę że siostrzenicy się spodobają. Zabieram oczywiście obie do galerii a przy okazji zobacz jaki link wkleiłaś u mnie, ale jakoś sobie poradziłam i znalazłam posta u Ciebie :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)