piątek, 26 sierpnia 2022

Flora- chusta mozaikowa

Znowu mnie nie było, ale laptop poleciał ponownie do serwisu, ale informatyk nie dał rady :( a odzyskiwanie danych jest dla mnie zbyt kosztowne. Trudno, było minęło tylko zdjęć szkoda.

Dzisiaj przychodzę do Was z najnowszym projektem- Florą, chusta mozaikową, 

Inną od tych które można znaleźć w sieci i moją od pierwszego oczka i kwadraciku:)













Moja chusta w/g opisu i ma 80 cm wysokości i 164 cm szerokości i trzeba tylko pamiętać, ze dziergam bardzo ściśle;)

Wzór testowała:

Dorotka Radzyńska (klik)

Wzór powiększony i chusta ma 210x105 cm



 i Ania Wasilewska- Neumann  

wzór pomniejszony- 140x 60cm

 Kochane bardzo Wam dziękuje 💓💓

I dla zainteresowanych w pierwszym tygodniu (czyli 27.08- 03.09) jest 20% zniżki i wzór kosztuje 20 zł bezpośrednio u mnie, potem 25 lub nieco drożej na ETSY(klik)

Kontakt do mnie  reanja1@gmail.com

Zapraszam

Od razu chustę dodaje do Splocika(klik)

1. Kto wełny szuka, wraca ostrzyżony.
2. Ile kto ma cierpliwości, tyle mądrości.
 
Wybrałam przysłowie pierwsze (wełna) choć i do drugiego by pasowała, bo właśnie w trakcie testów lapek odmówił posłuszeństwa ;)

19 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten wzór chusty, masz prawdziwy talent. Nie wiedziałam że odzyskiwanie danych z miłość tyle kosztuje, musze zdjęcia zgrać na płytę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna chusta w każdym wydaniu.Chusta nr 2 pieknie kolorystycznie.Brawo dziewczynki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, kolejną piękną chustę stworzyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna! Uwielbiam wszystkie Twoje chusty, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co Reniu super są ta Twoje chusty i wzory, ale póki co jestem zafacynowana szydełkiem i mimo mojej emerytury ciągle mi czasu brak. Świetne miałaś testerki i bardzo mi się podoba ta wersja powiększona, Zresztą i ta Twoja też, mam fajne kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z trzech wersji piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny śliczny wzór na chustę opracowałaś :) A te chusty są po prostu piękne. Brawo Ty i brawo Koleżanko Testerki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny projekt i piekne wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, so pretty 💗❤💗❤💗

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycajacy wzór!
    I w Twojej wersji podoba mi się najbardziej 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jakie piękne, szkoda że mi na drutach tak ładnie nie wychodzi....

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały wzór i świetne trzy różne jego wersje. :)
    Jednak Twoja wersja mi najbardziej odpowiada. :)
    Szkoda, że łapki nie pozwalają na takie formy, bo chętnie potestowałabym Twoje projekty.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kolorystyka i wzór chusty. Ciekawa jestem jak to mogłoby wyglądać przy połączeniu kolorów fiolet róż i zieleń. Piękna wzór Reniu. Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór przepiękny, ale chyba jednak tyle cierpliwości to ja nie mam - hahaha :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy wzór , przyciąga wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za piękne kolory! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękną chustę zrobiłaś :).

    Dziewczyny też się postarały :).

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)