środa, 9 lutego 2022

Podsumowanie stycznia

           

                               Pomoc dla Lili 

 

 

Kochani 

Rozpoczął się już nowy rok rozliczeniowy i tu zwracamy się z prośbą do każdej/każdego z Was o pamięć i wsparcie.Nie wiem jak to będzie w przyszłym roku, na pewno wiele stracimy, bo jak wiecie 1% mamy od podatku, a jak podatku nie ma, lub jest go niewiele?

W tym miejscu dziękujemy również za każde Wasze wsparcie do tej pory. Jesteśmy ogromnie wdzięczne za każdą wpłatę, zamówienie, czy zakup moich prac- wszystkie te kwoty przeznaczane są na rehabilitację Lili i poprawienie Jej funkcjonowania na codzień.

                           DZIĘKUJEMY i prosimy o pamięć i w tym roku

 Późno, ale podsumowanie musi być;)   Pomału wracam do żywych- nie wiem, czy nie doleczyłam poprzedniego przeziębieni, ale miałam nawrót choróbska i nieco mną trzepnęło, ale na szczęście covidka nie było;) Szczegóły styczniowego zadania macie tutaj (klik) Kilka z Was rozpoczęła też i koce- Brawo!!   pokazuje je razem z czapami:)



I jak zwykle prace prezentuję w/g dodawani, wyjątkiem jest moja praca, którą zawsze pokazuje na końcu

1/Splocik

 


2/ Mieta


 3/Violka


 4/Ania


5/Urszula 97


 


Do zabawy dołączyła nowa uczestniczka- Motylek, witamy serdecznie i mamy nadzieję, ze zostaniesz juz  z nami :) Kochane zerknijcie na  Jej bloga

6/Motylek



 7/Agatka
 

8/ Elunia


9/Tina
 

10/ i moja czapeczka dla Basi (dziekuję:)


Kolejne zadanie to kominy,  szczegóły   tutaj(klik) , a ja zapraszam Was do zabawy:)

Buziaki przesyłam i dziękuje że ciągle jesteście:)

12 komentarzy:

  1. Super czapeczki, Reniu, ja i moje zatoki uwielbiamy takie ciepłe nakrycia głowy:)
    Na mój 1% możecie jak zawsze liczyć.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka Ci Reniu życzę!!!
    Dziewczyny dzielnie dziergają, lecz tym razem serce me skradły Barbinkowe czapeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne czapki powychodziły. :)
    Kocyki zapowiadają się ciekawie. :)
    Zdrówka, zdrówka, zdrówka...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest nas trochę, czapki Super, piekna galeria.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podsumowanie pięknych prac :) Ściskam i przesyłam mnóstwo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czapki zostały zrobione. Fajne koce powstają. Dużo zdrowia życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu oczywiście jeśli tylko będzie ten 1% to jest Wasz😘
    Piekne prace. Dużo zdrówka życzę😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepło się zrobiło, gdy patrzę na te prace. Czapusie idealne na te wietrzną i zimną pogodę. Brawo dla dziewczyn. Pozdrawiam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne czapeczki. Ciepło się robi od samego na nie patrzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze że fajne prace powstały w styczniu. czapeczki jak się patrzy, co jedna to fajniejsza. Przyznają że gdyby nie moja nowa czapka to by było ze mną cienko w tym Kołobrzegu, tak więc Reniu dziękuję bardzo za inspiracje i Twoją zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile świetnych czapek powstało <3
    Reniu, zdrówka dużo!
    Od nas trojga polecą 1%

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace :) Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)