niedziela, 30 stycznia 2022

C&K 2022 luty

 Myślałam, ze zdążę. Nie zdążyłam. Chodzi o projekt całoroczny- koc.

Dlatego dzisiaj wrzucam już zadanie na luty.

Kochane będziemy dziergać/supłać kominy, szyjogrzejce, golfy i jak to tam nazywacie, byleby to nie były szale- te są w tym miesiącu zakazane, bo mam do nich inne plany;)


 

Kominy mogą być zszywane, dopasowane lub do podwójnego zamotania- tu nie ingeruję. Tak samo jak we wzory- każda wybiera to co pasuje najbardziej, choć mam i tak kilka propozycji

Były czapki, teraz do kompletu może przygotujecie kominy? i od razu piszę- w przyszłym miesiącu będą mitenki, czyli ciąg dalszy dziergania na okrągło.

DRUTY

Żakard(klik) 


 dla dzieci

dla dorosłych

na dwa owinięcia


i taki prosty


SZYDEŁKO

najprostszy


 

też prosty ;)


zestaw z czapką


i kolejny wzór


i na koniec coś dla tych co twierdzą, że ani druty, ani szydełko- własne łapki 👈 👏 👉

 

żabka będzie od 1 lutego;)

Miłego dziergania życzę i dziękuje wszystkim, ze jesteście:)



15 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jakie kominy powstaną.
    Pozdrawiam, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi się ciężko, kocyk idzie najlepiej ale szyjogrzej już robiłam a mam 4 wnuków to komuś będzie dobry.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W planach miałam właśnie komin. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za wszystkie powstające kominy:)
    Serdeczności Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne możliwości przedstawiłaś! Dziergajcie dzielnie dziewczyny!
    A ja spróbuję zapamiętać sobie na zaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO! Ciekawe jakie kominy powstaną. Inspiracje wspaniałe i chętnie przyłączyłabym sie do dziergania, ale czasu doba ma za mało, więc będę tylko śledzić.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie dzierganie to przysłowiowa czarna magia, więc będę ciekawa efektów pracy innych osób. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje. Golfy z trójkątami robiłam kiedyś dla synów a potem dla wnuków. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy temat i super inspiracje. :)
    Gofów - szyjogrzejów mam nadmiar, ale może coś wymyślę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja taka gapa i przegapiam ten post. Temat mi bardzo pasuje przyznaję bez bicia. Może i do mojej czapki dorobię komin, w zasadzie to miałam potrzebę juz wcześniej tylko jakoś się nie pochwaliłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, to musi być wspaniałe - móc zrobić samemu taki ciepły otulający komin :) na pewno powstaną super prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Temat dziergania bardzo praktyczny. Nawet mam w planie golfik ze "śliniaczkiem", tylko kiedy. Przyglądać się będę z ciekawością. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne inspiracje,na pewno powstaną piękne prace :)
    Serdeczności Reniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu nie moge wrzucić do zabki wiec link wstawiam tu

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2022/02/c-k.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)