niedziela, 5 grudnia 2021

Podsumowanie C&K listopad

 Kochane dziękuje za Wasz udział:) bardzo się cieszę, że znalazły się odważne do wypróbowania warkoczy na szydełku- który u mnie jest traktowany trochę po macoszemu, ale cóż zrobić, że druty kocham bardziej;)

 

Prace przedstawiam jak zawsze w/g dodawania prac na żabkę

 


1/ Agatka i kocyk

 

2/Ania i podusia

3/ Urszula 97 - czapka i próbka warkoczy na szydełku


4/Splocik i kapelusz;)

 


 

5/Karolina - też kocyk:) ale niecały z warkoczy, ale dwa kwadraty w tym wzorze są:)


6/ Viola przygotowała świetny komplet 

 

7/Elunia nie zdążyło dokończyć ale widać ile pracy jest już włożonej, a i pochwalić chyba się nie omieszka:)


8/ Tina - dokończyła swoją podusię i Niwę:) co mnie bardzo cieszy:)


9/ i moja praca


Bardzo, bardzo Wam dziękuje za udział w zabawie.

Kolejna edycja będzie, choć w zmienionej formie- nie wiem czy będzie to tylko kosmetyka, czy radykalna( bardziej lub mnie) zmiana. Podobnych wzorów na druty i szydełko już chyba nie znajdę na wszystkie miesiące roku, bo ich zwyczajnie nie ma, tak samo jak filmików po polsku, ale postaram się byście się nie nudziły. Szczegóły w Sylwestra lub w Nowy Rok/

Jeżeli ktoś się chce jeszcze przyłączyć lub wypełnić ankietę to zapraszam:) wszystkie odpowiedzi trakuję jako podpowiedzi i sugestie do naszej zabawy.

I to na tyle. Spokojnego niedzielnego wieczoru życzę i pozdrawiam serdecznie




16 komentarzy:

  1. Śliczne prace! Podusia Ani jest świetna :).
    Buziaki dla Was zdolniachy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace powstały, Reniu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie prace.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu super to podsumowanie, i choć nie byłam specjalnie zadowolona z tej mojej podusi, to całkiem nieźle wygląda. Czekam co tam nowego wymyśliłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie!
    Pozdrawiam wszystkie koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace pełne warkoczy i warkoczyków:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi juz sie ciesze na Twoje pomysły Reniu a podsumowanie ekstra ! Super prace powstały ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy wyszły. Dziewczyny się przyłożyły. Szkoda, że mnie nie ma. Ale uwierz mi Reniu, siła wyższa. Pozdrawiam Cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pawanna, nie podpisałam się. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale gracie sobie na tych drutach podziwiam wciąż :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle prac z jednym motywem, a każda inna :). Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne prace, a modelka najpiękniejsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)