niedziela, 13 czerwca 2021

Czerwcowe mapki

Zanim jednak przejdę do kartek to chciałybyśmy bardzo podziękować Laurze Bziukiewicz, Mirosławie Piaseckiej-Tworek, naszej MałgosiX i Ani Iwańskiej za pamięć i wsparcie rehabilitacji Lili- Kochane  wielkie podziękowanie za Wasze dobre serducho ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Przygotowałam dwie kartki, po jednej do mapki, znalazł sie też brązowy kolor i motyw deski, choć w tej drugiej nie jest już tak dobrze widoczny, ale jest 😉

Pierwsza raczej dla dziecka, ale spodobała mi się grafika- ciekawe czy ktoś się domyśli skąd ją wzięłam?



 druga deski ma nieco ukryte, ale chyba je widać?


Napis sie lekko wykrzywił, ale nie miałam juz szans tego poprawić😕

Jeszcze tylko zdjęcie zbiorcze i zabawy w których zadeklarowałam sie wziąć udział mam prawie zaliczone


 

Miłej niedzieli Kochani Wam życzę i spokojnego tygodnia.

U nas po wczorajszej ulewie i burzy nieco chłodnawo, ale w tygodniu podobno nam dogrzeje😀

Buziaki


22 komentarze:

  1. Urocze kartki. Szczególnie w oko wpada druga - z zajacem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne i słodkie karteluszki 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu prześliczne kartki powstały do mapek Ani :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, piękne karteczki, ale nie mam pojęcia skąd może pochodzić ta grafika:)
    U mnie dzisiaj leje.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne karteczki :):) grafika Super, ale nie mam pojęcia skąd mogłaś ją wziąć:) a przy napisie alleluja nie widać, żeby był wykrzywiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne karteczki Reniu :) zwłaszcza druga, ma piękna kolorystyke, jest taka delikatna :) a u nas tez chłopskiej ale czekam na slonce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki. Ta wielkanocna ma u mnie pierwsze miejsce. Grafiki nie znam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna interpretacja, obie karteczki są przeurocze!
    Uściski Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu super są obie kartki, bardzo mi się podobają. Oczywiście obie zaliczone i obie porywam do galerii. Ja jakoś po tym urlopie nie umiem zatrybić z robótkami.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne karteczki :) a grafika nie pochodzi czasem z pudełek po chusteczkach ze sklepu z owadem? Ja zawsze sobie te pudełka zostawiam bo niektóre są tak śliczne że ahh... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie kartki są świetne, bardzo mi się podobają. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, a ja wiem :D Grafika jest z pudełka po chusteczkach, nieprawdaż? ;) Też je wykorzystałam i mam nowe kaboszony ;)
    Karteczki są przeurocze, jestem pełna podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwie kartki są piękne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki Reniu, grafika na tej pierwszej to taki recykling :) też zbieram i wycinam różne rzeczy bo zawsze może się przydać -:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocze, kolorowe karteczki. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartki. Obydwie zasługują na uznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu świetne kartki. Bardzo ładne kolorki :). Jest delikatnie i elegancko.
    Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)