sobota, 8 maja 2021

Podsumowanie nr 4

 Zrobiłam sobie chwilę przerwy, bo zmarzłam na polu okrutnie- gdzie są te zapowiedziane upały ja się pytam? Usłyszałam lodowaci ogrodnicy, ta - Lodowate dni mamy od początku roku i chyba wszyscy mają już dość tego zimna ( u nas przenikliwego przez wiatr) ja na pewno i z utęsknieniem czekam na stabilizacje cieplarnianą 😉

 

Wracając do podsumowania- jak zwykle prezentuje Wasze piękne prace w/g dodawania 


 

Pierwsza byłam ja, ale jak na gospodynię przystało swoja pracę pokażę na końcu

1/Ania

2/Viola

3/ Splocik
 
4/Elunia



 5/Agatka 

6/ Hania
 


7/Mięta


 8/ Ula


8/Karolina




 9/Tina - fala i zygzaki ukryte w pięknych chustach
😀
 


10/raeszka 

 

11/ i moja praca -żyrafka na zygzakach😉 


 Na koniec jeszcze dziękuje raz jeszcze wszystkim biorącym udział w zabawie, jak i tym z Was które kibicują nam i komentarzami podtrzymują tą chęć do działania 😉

Spokojnego weekendu życzę, słonecznych  i ciepłych dni kolejnego tygodnia

Buziaki😘


16 komentarzy:

  1. Pozdrawiam wszystkie rękodzielniczki, autorki ciekawych prac.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wprawki, ciekawe wykonania
    ale żyrafka mnie urzekła! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tymi zygzakami różności można robić.
    Super prace wyszły. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna galeria prac.Poduszki mnie urzekły.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała galeria pięknych prac.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te nasze prace wszystkie !! Dziękuję Reniu za kolejny fajny temat i to podsumowanie. Całkiem nieźle nam idzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słonecznych i ciepłych .... przydałoby sie :) a prace swietne i zestawienie tez Reniu :) dzieki za wspólna zabawę !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło popatrzeć na taką cudną galerię przepięknych prac. Brawo My.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolorowa galeria :) ja także czekam z niecierpliwością na ciepłe słoneczne dni, tu u nas bez kurtek i szalika nie da się wyjść;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful applications 💗

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te zygzakowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zygzaczki i ile zastosowań !!!
    Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne te zygzaczki i ile ciekawych pomysłów:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczny ale ogrom fantastycznych prac, wyglądają obłędnie. Reniu żyrafka jest cudowna a co do zimna to u mnie wieje tak samo mocno i zimno.:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)