sobota, 22 maja 2021

Majowe mapki Ani

 Ania (klik) zażyczyła sobie dodatkowo paski i kolor niebieski.


 

Myślę, że zastosowałam wszystkie wytyczne, choć u mnie z niebieskim kolorem to tak na skraju- w pierwszej kartce wykorzystałam tak zwany blue jeans, a w drugiej  bardzo blady/pastelowy niebieski, choć na zdjęciach wygląda na lekką mięte i jak zwykle małe przemieszczenia w mapkach też są, ale cóż, mnie tak to bardziej  pasuje 😉



i kolaż da Ani

I jeszcze jedna sprawa, która mnie napawa wstydem, ale cóż SKS i bardzo dobra, choć bardzo krótka pamięć przypominała mi o nie opublikowanych podziękowaniach. Robiłam ostatnio porządki na lapku i zdziwienie moje było ogromne, gdy zobaczyłam te zdjęcia 😱 normalnie od razu usuwam, i jeżeli takowe znalazłam, to znaczy że nie były publikowane. Dlatego bardzo, ale to bardzo przepraszam i dziękuje ogromnie za cudowny prezent i pamięć  Halince, znanej jako HaMali




Dzisiejsze kartki są właśnie z wykorzystaniem papierów od Halinki

 Spokojnego weekendu Wam życzę i pozdrawiam serdecznie


18 komentarzy:

  1. Kartki wyszły pięknie.Prezent od Haliny wypasiony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent :) I bardzo sympatyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent dostałaś Reniu:) Karteczki ślicznie wyszły a dziergane dodatki na drugiej dodają jej oryginalności.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu cieszę się, że każdy ma inne podejście do mapek. Niezmiernie mi się podoba twoja ich interpretacja i z radością zabieram do galerii.
    Wielkie dzięki również dla Halinki za cudny prezent z którego nie omieszkałaś skorzystać przy tworzeniu tych kartek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki, takie dopracowane :) slicznie Reniu a prezent na bogato !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kartki w pastelowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne karteczki a upominki cieszą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, piękne są Twoje kartki. No i super prezent od Halinki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu każdy artysta ma swoje spojrzenie na temat i tego się trzymajmy. Twoje karteczki są bardzo eleganckie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, pomysłowe karteczki, staranne wykonanie😃
    Pozdrawiam serdecznie🌞💛🌼😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają Twoje kartki. Delikatne, pastelowe i ślicznie dobrane kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki pierwsza klasa :)
    Prezenty od Halinki jak widać już wykorzystujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne delikatne karteczki, widać że prezent od Halinki wykorzystany :)
    Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne karteczki i wspaniała niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycające karteczki! Prezencik świetny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)