czwartek, 1 kwietnia 2021

C&K lekcja 4 kwiecień

 W tym miesiącu poćwiczymy odejmowanie i dodawanie w nieco innym wzorze

Fala i zygzak w tym miesiącu będą panować na naszych blogach.

Fala to dla mnie wzór do którego mam wyjątkowy sentyment, bo nim właśnie robiłam mój pierwszy sweter na drutach w biało czarne pasy. Włóczka z odzysku, bo nikt nie wierzył, że go skończę 😉            ale skończyłam i dumnie nosiłam przez dwa lata, potem zaczęły mi przeszkadzać błędy które popełniłam.

Pisałam w poprzednim poście, ale powtórzę i tutaj- kochane to jest zabawa i nie podchodźcie do zadań tak poważnie.  Chcę by jak najwięcej osób przekonać do dziergania i supłania a nie zrazić, dlatego jeżeli macie problemy piszcie i pytajcie, coś co dla mnie jest banałem dla Was może być ogromnym problemem, a ja nie zawsze zdaje sobie z tego sprawy.  Tak samo jest z filmami- nie zawsze oglądam je dokładnie i do końca, dlatego błędy się zdarzają i z mojej strony, za co przepraszam



Dlatego nieco zmieniam formę i podam już temat na miesiąc następny

W kolejnym miesiącu przejdziemy już do ażurów w pełnym wymiarze, jeżeli wzór fali Wam nie odpowiada, zróbcie może coś większego z "dziurami" i wrzućcie tylko fragment, a całość w maju 😉 

W maju też będzie wzór mojej chusty do testowania i będę potrzebować ochotniczek ilość nieograniczona, ale wszystko w ramach zabawy i regulaminu (klik)

Koniec pisania i przechodzę do zadań

                                                                  FALA

Wzór na druty




 i na szydełko to wzór podstawowy, ale możecie zrobić różne kombinacje, które pokaże nieco niżej


                                                 Zyg Zak

i na druty  


 

tutaj 





na szydełko


 


i z schematem(klik)

 i tutaj

Na co można wykorzystać te wzory? Najczęściej są to kocyki, swetry, szale ale to Wy decydujecie co zrobicie i pamiętajcie - ogranicza  was tylko wyobraźnia, ale kilka inspiracji znalazłam 😉 

tutaj(klik) 


tutaj(klik) 


 

tutaj (klik)


 tutaj


 tutaj(pod tym linkiem jest więcej zdjęć:)


 

 tutaj(klik)

 zyg zak

i fala


 tutaj szal


tutaj chusta

 

 i tutaj

 

22 komentarze:

  1. Super inspiracje. Na zimę robiłam dla córki szal tym wzorem, ale szydełkowy. Teraz będę próbować na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracji sporo, nie wiem co będę robić, raczej mały projekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu dobrych, spokojnych Świąt Wielkiejnocy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny temat i inspiracje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak , temat mi się niezwykle podoba. O ile fale na szydełku już robiłam i to nie raz o tyle fala na druty jest dla mnie nowością. Spoko Reniu muszę pomyśle ale jak nic coś się zrobi :-). Dzięki za kolejny fajny temat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje, wszystko mi się podoba.
    Zdrowych i spokojnych świąt życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny temat, Reniu mam nadzieje ze Jadzia pozwoli mi wydziergać kolejny kwadracik do mojej poduszki Hihi :) a inspiracje swietne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zdrowych Świat Reniu oraz łask od Zmartwychwstałego dla Ciebie i całej Twojej rodzinki 😘😘😘

      Usuń
  8. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje, na pewno powstaną wspaniałe projekty:)
    Wszystkiego wiosennego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robótki na drutach nie jedno mają imię :).
    Kochana Reniu,
    z okazji tych świąt Wielkiej Nocy życzę Ci i Twoim najbliższym wszystkiego co najlepsze. Niech Zmartwychwstały Pan nie szczędzi Ci swoich łask w codziennych sprawach, niech zamieni smutek w radość. No i może niech to będą wspaniałe święta, mimo wszystko. Radosnego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspiracje. Na pewno powstanie wiele ciekawych prac:) Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych , zdrowych, rodzinnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super inspiracje. Ta pierwsza bluzka - rewelacja!
    Zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, dziękuję za podpowiedź, przy okazji życzę Ci dalszego miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze... Ale dam radę i z chęcią zabiorę się do pracy hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za kolejny ciekawy post i garść przydatnych informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Druty i szydełko mam opanowane, ale chętnie poczytałam i poinspirowałam się. Czasem warto przypomnieć sobie stare, a Ty od razu podajesz gotowy przepis - do czego można je wykorzystać 😊
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś mi się wydaje, że się rzucę na ażury jakieś ;)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zadanie wydaje się dość trudne jak dla początkujących , ale kto jak nie my. Postaram się dotrzymać Wam kroku, choc czasu mało i nie wiem cóż to będzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)