niedziela, 7 lutego 2021

Kartkowanie z Anią

 Jak juz wiecie Ania(klik) w tym roku postawiła na mapki.


 

Coś nowego, niby łatwiej stworzyć kartkę bo już wiadomo gdzie i co, ale czasami mam z nimi problem.

Dodatkowo ma być kolor biały i serduszko i to serduszko sprawiło mi tym razem największy problem, ale mam nadzieję że jest widoczne;)

Czy wystarczająco jest też koloru białego? nie wiem, to już pozostawiam Ani 









 

Kochani dziękuje że jesteście i zostawiacie dobre słowo:) 

Jak widać moje kartki w zimowym anturażu- wieje bardzo silny, lodowaty wiatr dlatego pozdrawiam Was bardzo cieplutko i  spokojnej niedzieli życzę




24 komentarze:

  1. śliczne karteczki Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki wykonałaś :)
    Wszystko pasuje i myślą, że Ania bez problemu zaliczy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki powstały :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki zgodnie z mapka, tŕudniej się takie robi ale poradziłaś sobie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu niezmiernie się cieszę, że poradziłaś sobie ze wszystkimi wytycznymi. Karteczki są urocze wszystkie !! No i cieszę się, że udało Ci się umieścić wszystkie wytyczne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki Reniu, ta z bałwankiem podoba mi się najbardziej.
    U nas też bardzo wieje i ziąb nie z tej ziemi:)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, zwłaszcza ta z ornamentową pisanką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne karteczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczo :) estetyki tez tu nie brakuje :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu wspaniale sobie poradziłaś. Karteczki są urocze. Zazdroszczę troszkę, bo u mnie brak pomysłu póki co. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zgrabne interpretacje mapek:) ja także właśnie pracuję nad karteczkami do zabawy Ani :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne karteczki stworzyłaś!
    Pozdrawiam cieplutko Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, piękne są wszystkie trzy i podobają mi się te malutkie serduszka sprytnie umieszczone.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu śliczne kartki! Bardzo podoba mi się ta w zieleni, ponieważ uwielbiam motyw zajączków :). U nas napadało śniegu do pół łydki i jeszcze sypie. Powrót ze szkoły z synkiem to było przedzieranie się przez zaspy, ponieważ nic nie odśnieżają :(.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki, zaliczone wszystkie wytyczne i oba święta.
    Szybko się z nimi uporałaś. U mnie też zima na całego. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna kompozycja, świetne kolorki i cudne wykonanie. Pięknie te kartki się prezentują. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu swietnie przemycilas te serduszka;) bardzo mo sie podobaja takie mini mini :) wszystkie kartki swietne !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne wszystkie kartki! świetnie poradziłaś sobie z mapkami:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczności :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super świąteczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne kartki stworzyłaś, przepiękne. Wszystkie cudne, ale najbardziej zauroczyła mnie ostatnia z Bałwanem i Reniferem, jest urocza :-) Pozdrwiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu, super karteczki zrobiłaś. Bałwanek w parze z reniferkiem rewelacja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)