sobota, 7 listopada 2020

Podsumowanie października

 Zapomniałam o podsumowaniu:) 


 

Dziękuje za każdą dodaną pracę. Wszystkie , zawsze są wyjątkowe i piękne- zresztą zobaczcie same:)
Jak zwykle pokazuje w/g numerków na żabce


 

1/Nawanna 


2/ Anna I 


3/ Małgosia X 


i druga praca  


5/ Justynka

Justynka przygotowała bardzo duzo cudnych rzeczy, ale zapomniała o kolażu, dlatego wrzucam tylko dwa zdjecia, ale jeżeli nie byłyście, to zaglądnijcie koniecznie :)


 

6/ Splocik
 


 7/Mięta


8/ The Primitive Moon


 9/Renia 


10/ i moje prace


I nieco spóźniona ale jest i to jest ważne- przepiękna chusta Violi (klik), zrobiona na szydełku, kto próbował, ten wie ile pracy trzeba włożyć we wzór "Mech" Podziwiam wszystkie i bardzo sie cieszę, ze jedna jest w naszej zabawie



 


 

23 komentarze:

  1. Wow, such a bountiful beautiful display of all your creativity 💙💚💛💚💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna galeria prac, różne ale każde ma to coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zestawienie i przygotowanie prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu super prace wszystkie, jest pięknie jesiennie. Dziękuję za zabawę i podsumowanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesień w przedstawionych pracach!!! Taką lubię najbardziej; ciepłą i kolorową.
    Serdeczności zostawiam na ten smutny listopadowy czas:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe prace powstały, cieszę się że udało mi się dołączyć do tego grona :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i różnorodne prace!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką jesień to lubię, prześliczne prace!
    Miłej niedzieli Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam kreatywność dziewczyn,piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj cudne cudne prace Reniu. Piękne ciepłe, jesienne kolorki, taka jesień mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką jesień, jaka jest uchwycona w tych pracach to ja lubię.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe podsumowanie. Przez moje problemy z domowym komputerem nie udało mi się przesłać pracy na czas. Posłałam Ci maila ale zrozumiem naprawdę, jeśli powiesz "nie" więc się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, brawo dziewczyny. Jak zawsze miło oko nacieszyć tak dużą różnorodnością :). Ściskam mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre z nich to prawdziwe dzieła sztuki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prace powstały. :)
    Dzięki takiej galerii widać różnorodność prac.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś mi umknął ten październik, chyba za dużo się wokół dzieje. Piękne prace powstały ale jesień mimo wszystko piękna więc i inspiracji mnóstwo. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję, Reniu, za wyrozumiałość :) Buziakuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne prace :)
    Pozdrawiam Reniu i życzę dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękną galerię stworzyłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne i zróżnicowane prace ! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)