niedziela, 10 maja 2020

Zielono mi ;)

Tym razem jednak chodzi o kartki Ani(klik), choć i kolor tu występuję i również może być na moją zabawę(klik)ale   mam nadzieję jeszcze coś przygotować.





http://iwanna59.blogspot.com/2020/05/podsumowanie-kwietniowych-kartek-zabka.html




Nie mam ostatnio pomysły na kartki, co mnie trochę dołuje, ale nie mam zamiaru odpuścić i dlatego postanowiłam przygotowywać jedną ale ze wszystkimi wytycznymi.

W tym miesiącu to kolor zielony, motyl i moja ukochana konwalia.
Nie wiem czy wiecie, ale jej jagody są trujące i niestety raz posadzony panoszy sie w ogrodzie jak chce i nie zawsze jest to to miejsce, które my chcemy(przynajmniej w mojej sytuacji bo rozgościła się wśród żurawiny)
Kolor zielony dla mnie był wyzwaniem, bo mam bardzo mało papierów w tym kolorze.
Musiałam trochę pokombinować i jak wyszło to pozostawiam Wam do oceny.
Tło powstało z farbki do pisanek, papier zielony z katalogu farb, a motylki z okładki -czegoś:)

A tak na marginesie- u nas byłaby to (chyba?) niedziela I Komunii Świętej i już od wielu lat nie zdarzyło się, żeby konwalie zakwitły- w tym roku uroczystość przeniesiony i proszę- kwitną;) jak widać złośliwość nie tylko w rzeczach martwych można sie doszukiwać, ale Matka Natura też nią dzieli




i już na koniec pokażę jeszcze jeden kwiat- moje kallijki- szaleją w tym roku, nowe kolory dopiero poszczają pąki, a te przechowywane w domu, w chłodnym i ciemnym miejscu już w marcu pokazały że czuja wiosnę😀😉.

Buziaki przesyłam i miłej niedzieli życzę

28 komentarzy:

  1. Oj tak trzeba uważać aby sie nie zatruć konwalią, woda w której stoją też jest trujący.Kiedyś zdarzało się że ludzie truli się nią mylac z czosnkiem niedźwiedziem.
    Jakoś nie widać posuchy kart nowej u Ciebie 😊 karteczki bardzo ładna a ten pomysł z paskiem papieru ,,dla Ciebie,, chyba Ci ukradnę.😉pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam Ze konwalie są trujące, dzieki !

      Usuń
  2. ja bez konwalii w szufladkach muszę coś wykombinować :)
    świetna Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka.Kwiatek uroczy,niech dalej cudnie kwitnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, bardzo ładna kartka. Mimo kłopotów o których piszesz, poradziłaś sobie super. Jest piękna, zielona kartka i niech da nam trochę nadziei. A konwalie rzeczywiście są ekspansywne, ale ja i tak je uwielbiam, jednak tak jak piszesz są trujące o czy trzeba pamiętać. Jeszcze raz, piękna kartka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu cudna jest Twoja kartka. Z tłem poradziłaś sobie wyśmienici, grafika konwalii piękna a i malutki motylek sobie tam przysiadł. Ja jestem zachwycona. Uwielbiam konwalie a zwłaszcza ich zapach.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli mamy Komunie w tym samym czasie, tzn. powinniśmy mieć;)
    Karteczka świetna! A u mnie konwalie nie rosną, chociaż próbowałam wiele razy.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu cudnie wyszło.Nie narzekaj. Kompozycja wspaniała. Konwalie uwielbiam i trochę ich mam. Wkrótce będę zbierać. Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, nie da się ukryć, że maj to przed wszystkim piękna soczysta zieleń i konwalie. NO i jeszcze niezapominajki a na sam koniec rozkwitną piwonie. Twoja karteczka jest bardzo ładna. Ciekawe tło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka, bardzo fajnie skomponowana :) Ja też lubię konwalie, szczególnie ten zapach ;)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka i jaka piękna konwalia. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka Reniu, bardzo dobrze
    sobie poradziłaś z wytycznymi :)
    Ja na działce kiedyś miałam dużo konwali,ale odkąd one zaczęły się pojawiać wszędzie to byłam zmuszona je całkowicie zlikwidować,teraz mam z nimi spokój,ale sąsiadów zawsze ma dla mnie bukiecik zerwanych -:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna karteczka, to tło jest niesamowita:) Ja też bardzo lubię konwalie i ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, kartka jest super! Pięknie wygląda to malarskie tło i przeszycie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu sliczna karteczka ale Twoje kwiaty mnie zauroczyły! Gratuluje umiejętności prowadzenia ich tak ze zakwitły !!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna karteczka, Renia.
    A kalia mnie oczarowała - jest piękna. Do konwalii zaś zawsze czułam respekt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka i dużo zieleni.Ania na pewno zaliczy.
    Też bardzo lubię zapach konwalii.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ucieszyłabym się z takiej karteczki i bukieciku konwalii! To moje ulubione kwiaty, a niestety kwitną tak krótki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna wiosenna kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ciotka mawiała, że jak się z kwiatami gada to rosną, gadasz? Bo mi się zdarza:-)Niesamowite jest to tło które wymalowałaś na konwaliowej karteczce, lubię takie nieoczywiste mazańce, są wyjątkowe i niepowtarzalne.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadam:) ochrzaniałam je od lutego, bo za wcześnie zaczęły kiełkować;) teraz już tylko chwale:)

      Usuń
  20. Wspaniała praca!!! Podziwiam!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu kochana, kartka jest wspaniała :)). Super sobie poradziłaś :)). Kocham zapach konwalii, ale nie wiedziałam że jest trująca. Trzeba zatem uważać. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pachnąca, konwaliowa karteczka. Podobają mi się te przeszycia. Jest śliczna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna kartka :) U mnie kalie na ogrodzie są, ale dopiero kiełkują

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)