poniedziałek, 4 maja 2020

Podsumowanie kwietnia

Kochane dziękujemy za życzenia dla Lili i oby sie spełniły;)
dzisiaj będzie krótko i na temat - podsumowanie kwietnia
Bardzo dziękuje wszystkim biorącym udział w zabawie, oraz tym które nam kibicują i komentują.




Kolejność jak zwykle w/g dodawania:)


1/ Ania Iwańska
2/ Renia
3/Splocik
4/nawanna
5/Marylka





6/Violka
7/Agatka- uszyła ich mnóstwo, a ja wzięłam tylko jedno zdjęcie- zerknijcie do niej;)


8/Małgosia



9/Klimju
10/OlKa



11/Zofiko
12/EviPassjonatka
13/Pawanna
14/The Primitive Moom
15/ moje prace


Dziękuje raz jeszcze i zapraszam na kolejny miesiąc zabawy(klik)
Spokojnego tygodnia Wam życzę i pozdrawiam serdecznie



21 komentarzy:

  1. Jak się można było spodziewać króluje Wielkanoc i Wirus :-)
    Nie mniej jednak prace wspaniałe wszystkie. Reniu dziękuję za zabawę i podsumowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję za przyjęcie pracy i piękna galerię.😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka różnorodność! Piękne prace!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zestawienie :) widać cały wachlarz oryginalnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe prace twórcze i pożyteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne i różnorodne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię oglądać tą różnorodność w galerii, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna galeria. Jaka różnorodność.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko piękne, trudno wybrać tą jedną jedyną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace przepiękna. Cudowna galeria. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stroik wykonany przez nawannę podbił moje serce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Same sliczności. Prace różne i bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała galeria pięknych i bardzo różnorodnych prac, wszystkie obejrzałam z przyjemnością.
    Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace , no i ta różnorodność :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace świetne i... bardzo kolorowe :) Właśnie ta kolorystyczna "radość" najbardziej mi się rzuciła w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle pięknych prac wszelakich powstało,brawa wielkie dla zdolnych koleżanek :) a tobie Reniu dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)