sobota, 4 kwietnia 2020

Podsumowanie rękodzielniczego marca

Dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy i zapraszam na kolejny  świąteczny i wiosenny, a szczegóły tutaj (klik)
Dziękuje za przygotowanie tak pięknych i różnorodnych prac- szczegóły zobaczycie poniżej, ale mnie zawsze zaskakuje  różnorodność technik i interpretacji
I dziękuje, że chcecie się za mną bawić dalej, bo jak wiecie bez Was nie byłoby zabawy.



Przechodzę do podsumowań- jak zwykle w/g kolejności dodawania linków


1/ Agatka
2/ Renia
3/Małgosia X
4/Marysia
Marysiu pozwoliłam sobie wziąć to zdjęcie, bo najlepiej widać na nim ten piękny haft:)
 a już na blogu znajdziecie  haft oprawiony


5/Nawanna



6/Ania 
7/Splocik
8/Klimju
9/EviPasjonatka
10/Violka



11/ The Primitive Moon
12/Mięta
13/Adzik
14/Pawanna
15/ moje prace, choć nie wszystkie
więcej znajdziecie pod linkiem


Dziękuje za wasze komentarze pod postem z moimi ufokami, jak i za wszystkie które pozostawiacie na blogu.
Podobno u nas wykryto coronavirusa i to u osoby, która pracuje w sklepie w którym ja się zaopatruje:( Podobno podkreśliłam, bo to tylko wiadomość z ust do ust  podana, ale..........
Jesteśmy jednak dobrej myśli- podobno złego diabli nie biorą;)
Buziaki przesyłam i spokojności Wam życzę

26 komentarzy:

  1. tyle różnorodnych, pieknych prac :)
    Kochana, dobrze, że masz tyle wiary i pozytywizmu. nie możemy dać się zwariować

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace.Córka pracuje w sklepie spożywczym a syn też musi do pracy.Obawiam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedstawiłaś same cudeńka. ;) Miło się podziwia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, zebrane w jednym miejscu naprawdę zachwycają.
    Pozdrawiam słonecznie :-)
    Trzymaj się zdrowo, Renatko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace powstały. Dziękuję Reniu za zmobilizowanie mnie. Pozdrawiam serdecznie :-) 

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu faktycznie cudowne prace i każda inna . Fajnie że dziewczyny sa tak pomysłowe, przynajmniej nie jest nudno.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę a Tobie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, fajna ta galeria różnorodnych prac.
    Miejmy nadzieję, że ta wiadomość o koronawiruse okaże się nieprawdziwa.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu najważniejsze żebyście Wy byli zdrowi a jeśli już nie daj Boże wirus złapie to aby lekko go przejść. Swoja droga ja też staram sie myśleć że złego diabli nie biorą to.moze do nas nie zawita☺
    A jeśli chodzi o prace to sa wszystkie piękne. Wspaniale sobie radzicie☺ Trzymajcie się zdrowo. Buziaki☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe i różnorodne prace!
    Reniu, miejmy nadzieję że to tylko plotka. U nas już kilka razy twierdzono że jest, na szczęście jak do tej pory bez potwierdzonych przypadków.
    Trzymaj się kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, wspaniała galeryjka rękodzielnicza!!!
    Nie zamartwiaj się, jeśli sprawa nie jest potwierdzona. Strach, to takie podszepty diabła - tak mawiała moja babcia i ja się tego trzymam. Wszystkiego dobrego, a przede wszystkim zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super galeria pięknych prac. :)
    Dobrze, że mamy zabawy, bo chociaż robiąc cokolwiek, myśli odbiegają od tego, co dookoła...
    Trzymajmy się zdrowo.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, a moją uwagę przykuły koszyczki wykonane przez Agatkę - są genialne. Mam nadzieję, że nawet jeżeli to zarażenie koronawirusem okaże się prawdą, to nikt nie został w dalszej kolejności zainfekowany.
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękności <3 przepraszam, że nie bawię się z Wami ale za cały poprzedni rok chyba mi wybaczysz :) Ten jest taki trudny, ledwo znajduję wenę. Myślałam, ze na wiosnę będzie lepiej ale sama wiesz co się dzieje. Grunt, że dalej działacie i jest co podziwiać. Niektóre już widziałam przed podsumowaniem, na inne blogi jeszcze zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zestawienie :) różnorodnie, ciekawie, kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same piękne prace, aż miło popatrzeć :)
    Życzę Wam dużo zdrówka, nie dajcie się żadnym wirusom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace są wyjątkowe i warte wyróżnienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie śliczne prace i każda inna.
    Zdrowych, spokojnych i pełnych optymizmu świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zestawienie:) dziękuję za życzenia:) Również życzę Wam przede wszystkim zdrowia w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu, Zdrowych i Wesołych Świąt 🐣🐇🥚💛💚

    OdpowiedzUsuń
  22. To był bardzo różnorodny i owocny w projekty miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)