sobota, 14 marca 2020

Nadrabiam zaległości

Kochane nie będę się rozpisywać, bo mi ostatnio czasu na wszystko brakuje. Nie bedę pisać o sytuacji w kraju, bo choć ciężka, to bombardują nas informacjami i fejkami na każdym kroku.
Napiszę tylko to co trzeba i znikam.


Wszystkie dziewczyny biorące udział w wspólnym dzierganiu płaszcza bardzo proszę, by zapisały sobie wszystkie schematy i podpowiedzi- ta zabawa nie wypaliła i chcę posprzątać w lapku  i w necie, polikwidować i pousuwać co się da.
Mało się ostatnio udzielam, ale wiecie ile czasu można "stracić" w necia, a ja chcę  przerobić co nieco z moich zapasów wełny i dzisiaj pokażę co mi się udało.
Najgorzej jest ze zdjęciami, szczególnie te na polu/dworze. Zimno i mokro, przed chwilą sypała krupa śnieżna:(
Zdjęcia takie sobie, na szybko, ale nie będę narażać Lili na powtórną sesje- dlatego wybaczcie ich jakość.
Wszystkie prace wędrują do mojej zabawy - szczegóły tutaj(klik)
Szukałam info, kiedy ostatnio pokazywałam swoje swetry- i ich nie znalazłam, choć na urlopach wychowawczych dziergałam setki warkoczy, teraz  wolę proste wzory i fasony.

Sweterek Lili z czechosłowackiej (jeszcze ) wełny- raglan dziergany od dołu,  wzór ? ja znam go jako perełkę, łatwo można zrobić na maszynie dziewiarskiej, ale u mnie w wersji ręcznej z dodatkiem włochatej trawki, w ulubionym kolorze;)


 Drugi to mój własny, zaczęty jeszcze w ubiegłym roku, wreszcie otrzymał wykończenie- lubię sobie dodawać  roboty ;)
Raglan dziergany od góry- świetny fason, bezszwowy swetra, a przy tym "wyszło"  trochę resztek


Chusta- brakowało jej niewiele, ale już skończona.
Wzór mozaikowy- genialny dla początkujących, na całej chuście same oczka praw,  a jednym kolorem dzierga się pełne dwa rzędy, 
Wzór (podobny) na pewno znajdziecie w necie, ja sobie rozpisałam po swojemu:)

 i na koniec coś, co trafiło na aukcje dla Lili (klik)
To opaski i owijki wykorzystywane przy sesjach  noworodkowych
Jak widać dużo udało mi się skończyć, wykończyć i pokazać, ale to jeszcze nie koniec. Na pewno nie pokażę w tym miesiącu ale mam nadzieję, że się uda:)


Trzymajcie się zdrowo i do zobaczenia następnym razem, a zdanie "Kozy dają radę" dotyczyły nie tylko naszej wioski ale każdej wsi  i każdego miasta też. Buziaki

35 komentarzy:

  1. Reniu wspaniałe prace. Sweterki cudne ale chusta przepiękna. Zdrówka dla Was:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu szkoda że nam Wełnianki nie wyszły, ale cóż tak czasem bywa. Mnie już niedużo zostało, tylko drutowa część, ale fakt straciłam zapał :-(
    Co do Twoich sweterków sa cudne, dawno już nie dziergałam . Chusta jedynka, odlotowa jest. Owijki do sesji przyznam się są dla mnie nowością, ale maja fajne pastelowe kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten drugi sweter- bajka! Chusta też:-D Super rzeczy, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, ale śliczności. Sweterki są super!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja.Jakoś nie potrafię rozluczyc oczek na sweter.Czy ktoś skończył ten kardrgan?jestem ciekawa jak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, skończyła np Ania
      http://haftykoronkisploty.blogspot.com/2019/11/wenianki-wspolnie-dziergaja-2.html
      Mięta- https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2019/12/264-sweterek-gotowy.html
      i mój- zdjęcie na ludziu jak się zrobi cieplej i znajdę kogoś kto mi zrobi, chyba ze zrobię na Lili;)
      https://reanja1.blogspot.com/2019/10/moje-jesienne-dziergawki.html

      Usuń
    2. Dziękuję. Pięknie wyszły.

      Usuń
  6. Co to za dzierganie płaszcza? Bo ja właśnie obmyslam swój nowy płaszcz na drutach i może coś fajnego mnie ominęło:) Sweterki bardzo łądne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu popatrz na linki pod poprzednim komentarzem.

      Usuń
  7. Ogromnie mi się spodobał pierwszy sweterek, kapitalnie wyglądają rękawy. No i modelka super:)
    Chusta też urocza, dobrze że udało Ci się ją skończyć.
    Miłej niedzieli Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, kobieto wielu talentów, Twoje swetry są cudne, ale chusta to całŻowicie skradła moje serce. Jest piękna. Zestawy do sesji noworodkowych urocze i mają piękne kolorki :-) Mój sweter/płaszcz też niestety leży i nawet myślałam, żeby jako tego "ufoka" potraktować w tym miesiącu, ale raczej się nie uda. No cóż, nie można mieć wszystkiego :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love all your creations and your model is so chirpy --- brings a smile automatically 😃😆💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace, Renatko!
    Podziwiam, ile udało Ci się zrobić.
    Sweterek Lili jest super :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace ale chusta mnie wyjątkowo zachwyciła - wzór i kolor . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne prace! Kiedy Ty to robisz Kochana!
    Buziaczki:) Trzymajcie się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, same cudeńka stworzyłaś, jestem zachwycony. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje kwadraciki w komplecie leżą i sobie czekają, to chyba jednak dla mnie za duży rozmach i siły na zamiary źle przeliczyłam ale kiedyś skończę;-) Jesteś mistrzynią drutów Reniu! Owijki i opaseczki są przesłodkie, sweterki super i to oba, a chusta marzenie. Buziaki:-) Damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te fakenewsy są chyba w tym wszystkim najgorsze.
    Reniu, piękne sweterki wydziergałaś, a Lilka wygląda w nich wspaniale.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne jest Twoje dzierganie! Zachwyciła mnie chusta i owijki dla maluchów!!! Kolorki bardzo dzieciowe i sesje zdjęciowe z nimi będą z pewnością wyjątkowe.
    Pozdrawiam serdecznie i radośnie, mimo wszystko:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne sweterki, a modelka chyba zadowolona :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne sweterki, wspaniała sesja fotograficzna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu, przepiękne sweterki, zresztą wszystkie Twoje prace są wyjątkowe! Trzymajcie się dziewczyny cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ajajaj tak mi głupio ze ja wciaz w polu z moim sweterkiem, kroczkami małymi przesuwam sie do przodu ale.... No wlasnie ale jeszcze nie jest skończony, przeprasza Reniu ze nawalilam .... Za to Ty dziergasz szybko i pieknie:) bede pamietac o tych owijakach dla maluszków jak dowiem sie jaka dzidzie kolezanka nosi pod serduchem to chetnie sprawie jej prezent, a Wasze sweterki wyszły rewelacyjnie, podziwiam Twoje zdolności Reniu :) szacun i jeszcze raz przepraszam za to ze nawalilam 😬

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe sweterki!!! Inne prace także zachwycają!!! Bardzo gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu świetne prace a chusta zachwyca najbardziej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterki są przepiękne, chusta cdownwa. Pozdrawiam sedecznie i dziękuję Renatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie udało i się wykończyć UFO-ki i było ich całkiem sporo.
    U mnie leży kilka UFO-ków, ale druty leżą i nie wiem czy cokolwiek uda mi się dokończyć.
    Mam jeszcze kilka dni, więc może coś mi się uda zrobić.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle dobroci w tym wpisie, że nie wiem od czego zacząć :) Oba swetry bardzo mi się podobają, ale chyba chusta najbardziej mnie zauroczyła, świetny wzór :) A opaski i owijki po prostu przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu, w tym całym twoim zabieganiu to tytaniczny wysiłek tyle rzeczy powykańczać!
    Bo to jednak praca rąk a nie maszyny.
    Piękne to wszystko.

    I nie tylko Kozy dają radę!
    Wszyscy radę damy.
    I nie tylko z tym wyzwaniem ostatnich tygodni
    ale z każdym innym tez sobie poradzimy.

    Trzymaj się ciepło i uważaj na siebie.
    trzeba wykazywać maksimum ( możliwie) ostrożności
    ale nie popadać w panikę bo to niczemu nie służy.
    Ja już przestałam czytać fejsy bo za dużo tam fake newsów, szkoda nerwów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie najbardziej przypadł do gustu pierwszy sweterek, choć oczywiście ten drugi i chusta też bardzo ładne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie Lilce w tych sweterkach :)
    Ale nadziergałaś się kobieto tych rzeczy dla maluchów - wspaniałości same.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)