sobota, 9 listopada 2019

Październik w rękodziele- podsumowanie

Zaczynam tego posta po raz kolejny i za nic nie chce mi sie sklecić nic sensownego, dlatego od razu przejdę do prezentacji naszych październikowych prac.





Kochane, bardzo dziękuje, za Wasz udział, wiem, ze nie jest łatwo pogodzić rękodzieło z pracą, a tym bardziej z wyzwaniami na blogach. Czasami jak są to zabawy sponsorowane, to mamy nieco więcej mobilizacji, ale do takich moja zabawa nie należy, tym bardziej jestem szczęśliwa, że bierzecie w niej udział.

1/ pierwsza była Renia(klik) - nie wiem czy to zbieżność imion, ale mam czasami wrażenie, ze czytasz mi w myślach i bardzo często jesteś pierwsza  ❤️


2/ Justynka - podobną, ale równie śliczną lalunie Justynka przekazała na licytacje dla Lili (klik) bardzo dziękujemy raz jeszcze , drugą zgłoszoną  i równie cudną znajdziecie tutaj (klik)

https://wielkiemalepasje.blogspot.com/2019/09/czerwonowosa.htmlhttps://wielkiemalepasje.blogspot.com/2019/10/jesienna-lalka.html

3/ Ania Iwańska
4/Ania (Nawanna)
5/MałgosiaX


6/ Marylka
7/ Marysia

8/ Violka
9/ Mięta




10/ Zofiko
11/ Splocik


12/ Sady Sana
13/ Justynka

14/ Agatka- serduszek było więcej, ale Agatka zgłosiła tylko tą jedną, wiec wyłamać się nie mogłam;)
15/ Alinka
16/ Ola

17/ i tradycyjnie na końcu pokażę moja pracę:)
komplet leci również na aukcję, dlatego zainteresowanych zapraszam serdecznie;)
 

Dziękuje raz jeszcze za udział i przygotowanie tak wielu pięknych prac i jednocześnie zapraszam na kolejny miesiąc, szczegóły tutaj
Spokojnego i miłego długiego weekendu Wam życzę i pozdrawiam serdecznie




23 komentarze:

  1. Ale fajny przegląd wszelakiej rudości, Reniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rudzielce!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać rudy przypadł nam do gustu i w tak wielu odsłonach nam się objawił. Piękne i inspirujące prace. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prace. Wszystko bym chciała mieć. A czasu już coraz mniej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem różnorodności prac, wszystkie są zachwycające.
    Serdeczności Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dzieła! Ciekawe jaki będzie listopad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne rudzielce <3 aż mi szkoda, że coraz bliżej końca tych wyzwać. Ten rok strasznie szybko zleciał

    OdpowiedzUsuń
  8. Super interpretacja tematu. I widzę, że liski królują.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, to chyba był mój ulubiony temat Twojej zabawy :)). Piękne zestawienie. Co do zabaw to dla mnie liczy się frajda tworzenia, nowe wyzwania, możliwość rozwinięcia kreatywności i poznania różnych interpretacji. No i oczywiście jak wskazuje nazwa - świetna zabawa :))). I to się liczy, wszystko inne jest dla mnie dodatkiem :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna jesień w tych rudych pracach, szkoda, że w rzeczywistości ona jednak taka urokliwa i optymistyczna być nie chce;;-) Pozdrawiam mimo wszystko optymistycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe radosne rudzielce Wam powychodziły. Pięknie. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te rude prace! I jaka różnorodność :) Reniu swietne podsumowanie !

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ ogrom pięknych rudych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałe prace i jak zawsze piękna różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowość autorek zawsze mnie zachwyca. Piękne prace i każda ma to coś, co sprawia, że dzieło zapada w pamięć. Brawo Dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. supeer rudzielcowe robótki:)wszystkiego dobrego z okazji IMIENIN:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne jesienne prace! prawdziwa feria jesiennych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne interpretacje tematu i piękne prace powstały. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace. Wszystkie prawdziwie jesienne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie te rudości się prezentują:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna galeria prac w cudownych jesiennych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)