niedziela, 13 października 2019

Rudy rydz?? szukam:)

Raczej nie rydz, a ruda Baśka;)

https://reanja1.blogspot.com/2019/10/polszczyzna-i-rekodzieo-pazdziernik.html

Szczegóły zabawy tutaj(klik)
Wzór spodobał mi się już w ubiegłym roku, ale nie było zapotrzebowania i chęci.
W tym jednak postanowiłam zrobić porządek z wełnami i ich ilość mnie przeraziła, szczególnie po tym jak dostałam wielki wór od znajomej, znajomej:)
Wiecie, że coraz mniej osób dzierga na drutach? Ostatnio na koziańskiej stronie kobita szukała kogoś kto zrobi jej sweterek i nie znalazła. Ale z drugiej strony też nie ma co się dziwić, jak rękodzieło u nas jest niedoceniane i większość myśli, ze jak zrobione w wolnym czasie to musi być tanie, a najlepiej jeszcze darmowe


Jak już wspomniałam zainspirowałam się czapką z netu, ale wzór na chustę już jest mój.
Na razie w fazie jeszcze testu, ale w przyszłym tygodniu będę mogła już wystawić.






Poszukuje jednak chętnej osoby do przetestowania innego wzoru na chustę i nie będę ukrywać , że szukam najpierw wśród osób zaprzyjaźnionych z blogiem, a i czas na wykonie nie za długi. Piszcie w komentarzu lub na maila reanja1@gmail.com
Miłej i słonecznej niedzieli Wam życzę
Buziaki



26 komentarzy:

  1. Piękne chusty i oczywiście czapa. :)
    Chętnie przetestowałabym wzór na chustę, ale jak wiesz, przestałam robić na drutach nie ze względu na cenę wyrobu, bo tych nie robiłam na sprzedaż, ale ze względu na ból rąk.
    Moja szalo-chusta leży i czeka na dokończenie - nie mam pojęcia, czy uda mi się ją skończyć.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała czapeczka i wspaniale wygląda na Liliance.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pieknie dziergasz Reniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapa rewelacyjna, a chusty piękne, szkoda że nie na szydełku to może bym się skusiła :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudne te twoje grzybobranie :)
    wspaniale machasz szydełkiem i każdym innym narzędziem które w twe łapki wleci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna chusta,czapka również super :)
    Chętnie bym pomagała w testowaniu wzorku Reniu, niestety czasowo mogę się nie wyrobić,a nie chciałabym zawieść 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka i chusta wyglądają świetnie! Mimo, że rudy to "nie mój" kolor, ale i tak wyjątkowo mi się spodobał :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu rewelacyjny komplecik. Wzorek na chustę rewelacyjny, bardzo mi się podoba. Nie wiem kiedy na to dzierganie znajdujesz czas ?? Fajny takie ciepły kolorek choć zdecydowanie nie mój.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. chusta świetna uwielbiam się takimi opatulać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta ruda czapka:))))a na modelce cudo:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, piękny komplet! Śliczny wzór! Podziwiam Ciebie za kreatywność w tworzeniu swoich wzorów. Ja jestem w dzierganiu typowo odtwórcza. Niestety na drutach nie potrafię robić :(. Miłego wieczoru!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, śliczna czapeczka i chusty. Zawsze podziwiam zdjęcia Lili, urodzona z niej modelka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te chusty i czapka. Kolorki też fantastyczne. Może Basia z Odkrywam na nowo, by przetestowała wzór - tylko nie wiem, czy się znacie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny rudzielec, lubię ten kolor:-) Wzór chusty też mi się bardzo podoba, ale ja niestety nie znam się na drutach, a szkoda. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, cudne chusty i bardzo słodka czapeczka, a w niej MODELKA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyszło a "rudy" komplecik jest przeuroczy.
    Serdeczności Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super chusty :) I czapa fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka czapka i chusta sprawi że jesien i zima nie jest straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawa interpretacja rydza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prace w jesiennych kolorach!!!
    Pozdrowienia przesyłam z promieniami jesiennego słonka:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka i chusty wyszły cudnie:)
    Chętnie wzięłabym udział w testowaniu ale akurat trafił mi się poważny remont w domu. Bardzo żałuję, ale następnym razem jeżeli będzie coś drutowego do testowania to możesz brać mnie pod uwagę:)
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne i czapa i chusta, razem stanowią znakomity rudy komplecik :D W testowaniu nie pomogę bo to niestety nie moja bajka ale powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)