niedziela, 15 września 2019

Paleta u Ani

nieco mnie zaskoczyła, no bo ja najczęściej to jednak świąteczne kartki robię, ale jak mus to mus.
Aniu myślałam,  że jedna załapie się jako ta zaległa z kokardką, ale nie popatrzyłam dokładnie na kolorki, no i wiesz ;) ale chęci wróciły jakby co:)


Papier na jednej i napis na drugiej- od Ciebie, jeszcze raz dziękuje ca cudny prezent niespodziankę❤️

wybrałam : biel, czerwień, beż/ złoto, zieleń i brąz
 w nieco innych odcieniach, niż na banerku , ale mam nadzieję, że mogą być:)






Tylko dwie, ale kwadraciki (klik) i babie lato (klik) nieco bardziej ograniczyły mój wolny czas, niż myślałam:) Dziękuje wszystkim za komentarze i za waszą obecność i wsparcie, jeżeli mogłabym mieć jeszcze jedną małą prośbę.
Bardzo proszę o udostępnienie na swoich blogach czy Fb informacje że zbieramy na rehabilitacje(klik)- tylko dzięki waszej pomocy jest ona możliwa, my niestety wyczerpaliśmy już wszystkie możliwości.
Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie


26 komentarzy:

  1. Reniu śliczne karteczki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, przepiękne i bardzo klimatyczne karteczki.
    Ściskam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, bardzo fajne karteczki :))) Wybrałaś super kolorki z palety :). Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, śliczne karteczki, jestem nimi oczarowany! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki!
    O zbiórce już umieściłam, sama też coś od czasu do czasu dorzucę. Denerwują mnie ceny Poczty Polskiej, dlatego w tym roku nie wysyłam kartek świątecznych, wolę za to wpłacić na takie charytatywne cele.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu świetne kartki Ci wyszły . Ciesze się że wena wraca :-) A ta z kokardką zaliczam do sierpnia oczywiście .
    Trzymam kciuki za pomyślną zbiórkę, wierzę że się uda.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu cudne karteczki. Przypomniałaś mi, że czas wziąć się do dzieła i tworzyć już na Boże Narodzenie. Potem będzie za późno. Pozdrawiam serdecznie. Zbiórkę udostępniłam na FB.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe i piekne karteczki Reniu udało ci się zrobić. podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super:)
    miłego tygodnia wena wróci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki, dobrze, że na tory wracasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne karteczki, informacja o rehabilitacji zamieszczona na blogu, postaram się, w miarę możliwości pomóc. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są Twoje kartki Reniu, ograniczenie się do trzech, czterech kolorów daje pozytywne efekty ... super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe kartki, podobają mi się bardzo, zwłaszcza ta z reniferem mnie urzekła. Dobra robota :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie karteczki piękne - bardzo mi się podobają te złote akcenty na nich, od razu kojarzą się ze świątecznym nastrojem :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karteczki, bardzo mi się podobają, mają cudowną kompozycję i świetnie wyważone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, świąteczne karteczki, Reniu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i tradycyjnie trzymam kciuki za Lilkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie moja wena razem z Twoją na wakacjach była;-) Bardzo fajne karteczki, nieprzesłodzone i w klimat świąt pięknie wpisane. Właśnie rozpakowałam włóczkę, będzie się działo:-D Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne i klimatyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie karteczki wyszły ślicznie, stworzyłaś uroczy i świąteczny klimacik.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ci wyszły te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super klimatyczne kartki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)