niedziela, 29 września 2019

Dora- mój pierwszy projekt

Bardzo dziękuje Wam za komentarze pod poprzednim postem zostaje jednak nazwa "Babie Lato" bo Lila stwierdziła że woli bardziej kolorowe;) poza tym Lila nie pasuje do tak delikatnych  dzianin, wbrew wyglądowi jest to bardzo mocna i twarda "dziewucha" i myślę, że niejeden dorosły  miałby nie lada problem z tym co Ona przeszła. Wzór "Lila" będzie na pewno, ale jeszcze nie tym razem
Dzisiaj za to będzie Dora- projekt najłatwiejszy i taki na sprawdzenie, czy podołam.


 Ten wzór dla "Wełnianek " będzie za darmo. Jeżeli znajdą sie zainteresowane osoby, proszę o kontakt na reanja1@gmail.com - wzór będzie wystawiony na Allegro Charytatywni(klik) minimalny czas oczekiwania 24 godziny, lub po umówieniu hasła po wpłacie na "Dobra zbiórka" (klik) 
Kochani jesteśmy bardzo wdzięczne i bardzo, ale to bardzo dziękujemy za każdą okazaną pomoc, szczególnie tym którzy wpłacili już na rehabilitacje Lili, ale to wciąż za mało, a my musimy jakoś te pieniążki zorganizować .





Chucty będą również wystawione na Allegro i zachęcam do kupna :)
W ubiełgą niedzielę przywitałam sie z osą- niestety, a że choć nie wkłuła sie głęboko to  ja i tak przez kilka dni miałam mocno napuchniętą prawą dłoń dlatego nie zrobiłam wiele, ale zawsze coś

Więcej info na "Wełniankach"(klik)
Miłej niedzieli wszystkim życzę i pozdrawiam serdecznie

26 komentarzy:

  1. Czarujesz Reniu, prześliczne są te chusty.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te chusty zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne chusty i delikatne jak mgiełka!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyśmienite te chusty, a z Lilki prawdziwa jest modelka.
    P.S. Wiem coś o tym, jak to jest być osobą po doświadczeniach, dlatego nieustannie kibicuję Lilce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna chusta i Lili pięknie w niej wygląda :-) Także dwukolorowa wersja bardzo mi się podoba. :-) A kwadraty przybywają Ci w tempie "kwadratowym". Będzie pięknie, ja na razie się powoli rozpędzam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super chusty! A kwadracików masz już sporo:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu gratuluję zarówno wydziergania wszystkich kwadracików jak i chust. Powiem Ci że jestem zachwycona tym wzorem, podobnie jaki i poprzednim. Świetnie wyszły obie te chusty, a wzorek wygląda na łatwy. Życzę Ci żeby się dobrze sprzedawał.
    Podziwiam ze tempo w jakim powstały obie dziergane prace , chyba nocki zarwane.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Aniu. Powstaly juz wcześniej tylko czasu na opis brakło:)

      Usuń
  8. Piękne chusty - piszesz, że wzór łatwy, ale i tak dla mnie wygląda na mega trudny :) W każdym razie, cudnie się prezentują :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szalo-chusty :)
    Kilka lat temu (sprawdziłam - do 2015 r.), gdy ręce były sprawniejsze, narobiłam trochę takich...
    Nadałam im nazwę "otulacze", bo to ani szal, ani chusta, a miło otulają szyję.
    Pod taką nazwą jest też etykieta w moim blogu.
    Lila wygląda na delikatną osobę, ale wiemy, że to silna osobowość, a silne osobowości też noszą delikatne wyroby - ślicznie jej w tym popielu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu cudne chusty, cudne! Osy nie zazdroszcze. Jestem uczulona, na szczęście ostatnie starcie miałam rok temu z szerszeniem i wylądowałam na pogotowiu poki co do teraz cisza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, chusty są piękne!! Bardzo delikatne i wyglądają na milutkie :) Współczuje spotkania z osą :(. Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, Twoje chusty są wspaniałe, Dora prezentuje się pięknie. A z Lili jest urodzoną modelką.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne chusty, urocza modelka a sweterek w siłę rośnie. Mój zresztą tez, ale tempo mniejsze. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała chusta na cudownej modelce. Delikatne i eleganckie.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusty są piękne, szczególnie ta kolorowa:-) Moje kwadraty ode mnie na razie odpoczywają ale mam nadzieję nadgonić:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna chusta, uśmiech Lili bezcenny ❤️
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne chusty, wszystkiego dobrego dla Ciebie i dla Lili :*
    A na osy uważaj ;) szkoda palców, które tak pięknie tworzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. moim zdaniem całość wyszła wspaniale <3 czy możesz polecić włóczkę dla początkującej, taką przyjemną w dotyku, na szaliczek? czy może to być włóczka bawełniana?

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)