poniedziałek, 3 czerwca 2019

Polszczyzna i rękodzieło -czerwiec




W końcu!
W końcu zrobiło się cieplutko i ja bardzo proszę, niech już tak zostanie:)



Zastanawiałyście się co takiego wymyśliłam na ten miesiąc? 



Majem i wiosną się nie nacieszyłam, dlatego stawiam na lato i postanowiłam nieco go przedłużyć
 
                                  

a piosenka chyba mówi całą resztę;D
Tekst na pewno znacie, to może pośpiewamy razem?:)

i bardzo proszę o prace w klimacie lata + paski

 bardzo lubię ten wzór:)
możecie łączyć je w sposób dowolny, kolorystyka również dowolna, ale ma być letnio, ciepło i z paskami  

To tyle:) 
czekam na wasze piękne prace i miłego tworzenia życzę:)
 

17 komentarzy:

  1. świetna tematyka tym bardziej letnio za oknem:0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny temat, mam już pomysł. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ale mam farta :-) Przez czysty przypadek mam gotową pracę na której jest niewątpliwie lato i całkiem przypadkowo są paski :-). Reniu dziękuję za super temat !!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak fajnie :)) Mam piękne, pasiaste tkaniny :)) Będę zatem letnie lalki :)). Super temat na czerwiec Reniu :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaki stary przebój:-) Paski powiadasz, a może być świadectwo z paskiem:-D Mam dziś dobry humor, ale to przez Ciebie:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jak oryginalnie! Pozdrawiam i życzę wszystkim letniej pogody i pozytywnej energii:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Temat świetny. Chciałabym znowu być w zabawie, ale ten czas. Pozdrawiam Reniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny temat, muszę coś pokombinować :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super temat, powodzenia dla wszystkich uczestników ;) Lato już chyba nas przywitało, na zewnątrz jest przepięknie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa efektu końcowego tego wyzwania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, letnia tematyka to coś dla mnie. I paseczki tez lubię.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł. Może w tym miesiącu uda mi się tez zgłosić ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł świetny w końcu lato. Mi tez odpowiada ta pogoda, chociaż czasami słońce aż daje w kość. Jedyne czego się boję to mojej ilości zamówień w tym miesiącu ale może coś dopasuję :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, może uda mi się zgłosić,uwielbiam lato.:)Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)