niedziela, 30 czerwca 2019

Paseczki z paletą

Czyli łączę obie zabawy, choć mi nieco wstyd:( i myślę, ze do 3 lipca coś w paski powstanie- oby


http://iwanna59.blogspot.com/2019/05/wiosna-i-lato-z-paleta-kolorow.html

https://reanja1.blogspot.com/2019/06/paseczki-z-paleta.html


Aniu wiem, mało i po najmniejszej linii oporu, ale jestem nieco zajęta i tak uciekł mi kolejny tydzień.

Wiem, ze upały Wam nie służą, ale dla mnie nie jest to wymówka- ja kocham takie temperatury i dostaję powera , albo jak to mówią ADHD letniego;)
Renomuję, nie, to trochę za dużo powiedziane, ale zmieniam i mam ogromną satysfakcję i frajdę- co może pokażę nieco później, lub o wiele później, bo jak popatrzyłam na zdjęcia to widać co jeszcze muszę pozmieniać.
Ale teraz wracam do tematu
U Ani (klik) obowiązkowo był motyl, u mnie paski(klik)




Prosto, prościutko i minimalistycznie w formie,  o na papierze już dość się dzieję:)
Ten różowy papier chyba od Ciebie Aniu, prawda?

To juz koniec- idę sie moczyć do basenu i po obiadku mam w planach czyste lenistwo z książką.
Dzisiaj, od jutro nowy plan;D

Miłej niedzieli kochani, pozdrawiam serdecznie

21 komentarzy:

  1. Reniu piękna karteczka. Motylki są śliczne. Miłego lenistwa:-)Ja dziś też leżę z książką. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię te letnie upały i nie jest mi gorąco.
    Piękna, delikatna karteczka.
    Pomocz się w basenie, to sama przyjemność. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię upałów, dla mnie 26 to za dużo, dlatego padam:(
    Karteczka śliczna.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu śliczna kartka :). Piękny ten papier, już sam w sobie jest bardzo dekoracyjny. Ja dzisiaj z dziećmi pół dnia moczylam się w basenie
    na ogródku :))). Fajna zabawa była- ot uroki lata :)). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka! Pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowo! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja i tak Cię Reniu podziwiam za to, że pomimo natłoku obowiązków dajesz jeszcze radę tworzyć tak cudowne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatna, piękna kartka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna jest ta karteczka. Motylki jakby chciały za chwilkę odfrunąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację na papierze dość się dzieje i musi być tak prosto, prościutko i minimalistycznie. jest świetnie.Realizacji planów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu wszyscy teraz starają się łączyć zabawy o ile tylko wytyczne pozwalają. Upały rozkładają na łopatki, że nic się robić nie chce. Podziwiam, że lubisz taką temperaturę.
    A kartka z motylkami jest cudna, tak delikatna i elegancka.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny liliowiec na zdjęciu :-) Motylki bardzo do niego pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, prosta, elegancka i urocza kartka!
    Miłego leniuchowania i efektownych zmian!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna motylowa kartka! a upałów nie znoszę ! czekam z utęsknieniem na deszcz, bo u nas okropna susza i niższe temperatury:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka :) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna kartka. Uwielbiam ten motyw motylków ażurowych. :)
    ps. pracę w paseczki dokończyłam dziś, jeszcze jutro cyknąć zdjęcia muszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczka!!! Gratuluje możliwości moczenia w basenie, ja moczę nogi w miednicy, by nie przegrzać akumulatora. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne motylki, czasem minimalizm jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna karteczka Reniu,ten papier bardzo fajny :)
    Ja też ostatnio spędzam czas na działce w basenie się chłodze 😊
    Serdeczności Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak motyle, to muszę się zachwycać, Reniu.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)