czwartek, 23 maja 2019

Na równiku też jest zimno

  aż sie wierzyć nie chce, bo kojarzy nam się  z gorącym klimatem.
Akcja u Justynki ma na celu zebranie czapeczek i jak sie da i kocyków dla tych najmniejszych.
Nie będę pisała co i jak, bo poczytać możecie tutaj (klik).




Będzie mało zdjęć, zrobione w ostatniej chwili, nie po to żeby sie chwalić,bo nigdy tego nie robię, ale żeby nagłośnić akcje jeszcze bardziej
Nie trzeba wielkich nakładów finansowych, wystarczy poszukać resztek w naszych zasobach, a każda z nas szyjąca czy szydełkująca i dziergająca ma ich pełno, upchanych w szafach, czy pudełkach, a satysfakcja taka prywatna, nasza ogromna, bo nic tak nie cieszy jak bezinteresowna pomoc :)
Ja posprzątałam kilka resztek, które było mi szkoda wyrzucić, a zajmowały tylko miejsce.
Wykorzystałam też materiał od AniT(klik),  więc też ma swój wkład w pomoc dzieciaczkom:)



 Kocyki w formie rożków, dla najmniejszych to idealne rozwiązanie, wystarczy do kocyka doszyć troczki i gotowe:)
Ciekawe czy w przyszłym roku też będą potrzebne? może jakaś akcja całoroczna??

Czekam na słońce, lub chociaż na dzień bez deszczu, mam jeszcze kilka prac do pokazania w maju, a tu kicha......zresztą zobaczcie same

u sąsiadów

nasz potoczek- normalnie ma kilka centymetrów głębokości dzisiaj wygląda tak:




wkrótce zrobię zdjęcia, dla porównania jak wygląda normalnie.
Niebo zaciągnięte dalej deszczowymi chmurami, ma padać nieprzerwanie do piątku:(


20 komentarzy:

  1. Ale ogrom przepięknych różności uszyłaś!
    Jak ta woda nierówno dzielona - my cieszymy się, że wreszcie u nas popadało tej wiosny a u Ciebie taki nadmiar.
    Pozdrawiam cieplutko i niech już wyjrzy słoneczko na Twoim niebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała akcja, uszyłaś Reniu śliczne czapeczki.
    U nas też ciągle pada. Zawsze narzekam na piaszczystą glebę, teraz się cieszę bo woda nie stoi. Widziałam już kilka zatopionych ogrodów - po prostu masakra.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna akcja Reniu, a co do deszczy, to i u nas sieją niemałe spustoszenie, ale liczę, że w końcu pogoda się uspokoi, a zza chmur wyjdzie ciepłe, późnowiosenne słońce. Pozdrawiam majowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, wspaniała akcja.
    U mnie też leje nieustannie, na szczęście nie grozi mi podtopienie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. niebezpiecznie się robi z tą wodą...
    piękne zestawy poszyłaś kochane masz serce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje wielkie serducho w piękny sposób dało wyraz Twojej troski o drugiego człowieka. Nie pomyślałam o tym, aby podobne rzeczy uszyć, bo z szydełkiem mi nie po drodze, ale może jeszcze zdążę.Pozdrawiam i uściski dla Lilii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Marysiu u mnie to 80x80 w środku mają cieniutką owate bo inaczej byłby za cienkie.

      Usuń
  8. Reniu piękne czapeczki uszyłaś, a pomysł z rożkami jest świetny. Cała Akcja jest wspaniała i warto się do niej przyłączyć :). W tym roku deszcze robią więcej złego niz dobrego :(. Oby poziom wody już opadł. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna akcja i wspaniałymi rzeczami dzieci obdarowałaś :). Nigdy nie zajmowałam się szyciem ubranek, zawsze tylko maskotki i nie wiem czy podołałbym temu zadaniu. Trochę też już mało czasu zostało. Jeśli będzie w przyszłym roku postaram się przyłączyć.
    Dzisiaj wyszło słoneczko u mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności poszyłaś i cieszę się, że chociaż pośrednio mogłam pomóc :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akcja naprawdę jest świetna i Twój wkład nieoceniony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna akcja. Twoje kocyki i czapeczki są cudowne!!!
    Słonecznej pogody życzę ... (u nas przestało w końcu padać)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu Twoje czapeczki bardzo ładne, takie powinny być dla małych dzieci.
    Świetny pomysł z rożkami, że też nie wpadłam na taki pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała inicjatywa z tą wyprawką dla maluszków. Na pewno nie pójdzie ona na marne.
    Oj, u nas nie ma aż takiej tragedii ze skutkami ulew. Mam nadzieję, że zbytnio Was nie podtopi.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. wow:)ile dobra zrobiłaś:)))bardzo Ci się chwali:)))u nas też taka wielka woda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne kocyki i czapeczki, w dodatku jak dużo :)
    U nas na szczęście od dwóch dni nie pada, ale deszcze podobno jeszcze mają wrócić :(
    Życzę słońca i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow Reniu rewelka ! Czapeczki sa urocze :) ja tez szykuje paczkę dla Murzynków ale wciąż dziergam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona rzeczami które przygotowałaś dla maluchów. Toż to ogrom czapek i do tego rożki... Spisałaś się na medal Reniu!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)